fredag 29 februari 2008

Påskägg och tonårslexikon...












Men daaah...Orka...Fett kul...fett tråkigt...Då`bah...Jag äger dej...Du suuger...


Har "sagt" det förut...men jag börjar KÄNNA MEJ GAAAAMMAL...Med tonåringar i huset skulle man behöva ETT LEXIKON...Jag förstår mej inte på dom och förstår inte va dom säjer...
Har haft PYSSELDAG IDAG FÖR MEJ SJÄLV...MEN det är inte så lätt me en hormonstinn 13-åring som vankar runt rastlös i väntan på KVÄLLENS HIP-HOP-JAM på COZMOZ...Och opponerar sej mot allt och tycker ALLT man säjer o ALLT man gör är FETT TÖNTIGT !!!

Flickorna vill ju gärna pyssla o greja, iaf minstingen MEN av grabben blir man bara DISSAD...Han vrålar rakt ut när man köpt nåt fiiint på loppis och tycker dä va FETT ONÖDIGT...Visst, själv tycker han det ä heeelt okej att shoppa SVINDYRA KLÄDER till sej själv...DET MÅSTE JU VA RÄTT MÄRKE...VOINE VOINE annars är man FETT UTE...( Å då får man ju inga babes...)FNISS...MEN han är ju världens goaste oxå...och det är väl såhär det ska va...

Jag har iallafall knåpat ihop lite påskägg...KOLLA IN RÖRAN...












Påskägg på beställning av min mamma...Hoppas de duger...


Bidde sååå glad när sambon gick förbi och sa
-å va fina !!! Sen om detta berodde på ölen eller om han fjäska för nåt annat bryr jag mej inte om... ;D










Sööööt bild va...Älskar såna här bilder ja me´...
HA EN RIKTIGT MYSIG KVÄLL...det tänker jag ha...Kan inte låta bli att kolla på schlagern...Spännande att se vem som äger och vilka som suger ikväll...Egga inte upp er föör mycket hehe FNISS !!!
KRAMIS !!!

7 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hanna i Det stora grå huset sa...

Nämen va?! Ett livstecken! Vad glad jag blev av din kommentar. Igår kväll sa jag till en kompis att du nog listat ut vem jag var och därför inte lämnade fler kommentarer hos mig... Jag håller på att bli totalt nojjig kan jag lugnt säga! Troligtvis så känner vi inte ens igen varandra du och jag... Är du från stan ursprungligen? Det är jag. Gick på Gylle. Är 77a. Bodde i London 94-01. Så. Då kan du säga om det finns någon chans att vi känner igen varandra sedan förr.... Fast folk förändras ju, kom ihåg det va?! ;-) Så trist att gå o grubbla. Jag tycker iaf att du är helkul med dina kommentarer och med dina inlägg.

Visst är det kul när barnen går runt och snackar på sitt vis... Här "suger" det också, tom fett många ggr... Hmmm, då är det svårt att hålla sig för fniss... Det låter ju så lööööjligt!!!

Gillar dina ägg, de är jättefina. Vilken skaparglädje du har!!!
Ska dina barn få sådana till påsk? Funderar på att göra sådana till mina tjejer...
På L&R i stan hade de ägg för 200kr!!!! Dina är minst lika snygga!

Längtar så tills på fredag. Då ska jag på Tulavippan... Sååå kul!
Förresten, känner du till några bra ställen i Ludvika? Loppis eller second-hand... Ska dit på onsdag när Gubben ska köpa Mc-prylar... Gud så onödigt med sådant! ;-)

Ha det så gott nu!!!
Kram Hanna

P.s Blev som sagt jätteglad för din kommentar. Inte alls för lång.
Till skillnad från denna ....

me and alice sa...

Hej hej!
Skrattade högt när jag läste om din trettonårings språk... Det är precis samma språk här hemma... och det är Hip-hop som gäller...
Vilka tjusiga ägg du gjort...
kram Susanne

me and alice sa...

Hej!
Tack för din kommentar... Du e snäll du!*fniss*
Kram Susanne
ps. Hälsa Virre... Vilken goding alltså...

Handplockat sa...

jag blir galen vad alla bloggare är produktiva jag hinner inget =)
bara massa jobb jämt

fina alster verkligen
ha det bäst

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej igen du "K"!

Nä du, jag känner inte igen M med Smultronstället. Inte vad jag vet iaf... Tror inte att någon känner igen mig längre, har varit hemma för länge...

Visst är det värdelöst att gå på så roliga ställen som Tulavippan med gubbe o ungar, men det måste ju tyvärr göras på det viset när man saknar det lilla kortet. Men gud vad Gubben har börjat att tjata om att jag måste ta... Nästan så jag blir lite förbannad varje gång han börjar...
(vilket alltid är när vi nästam är framme vid någon loppis. Så vips är den roliga känslan som bortblåst...)

Jag kommer att börja sälja i min mammas butik snart, då kan du ju kika in där! Hon har en liten butik med gammalt här på Gylletäppan, i den gamla kiosken. Jag blir där tisdagar eller torsdagar. Ska bli skoj, fast inte så att jag tror att det går att sälja så mycket då... Mer en kul grej...


Nu lär jag sluta och lämna lite plats åt de andra som vill skriva....

Ha det så gott!
Kram Hanna

Hagbacken sa...

Hej igen...jaadu...skilsmässor ska jag ta upp då jag blir ledig mer än en dag...för mig är det också fem år sen, och trots att vi var överens så har det varit jobbigt med tanke på barnen....

Såg att du bodde i B-länge,-kul!Det gör jag och Hanna oxå...inte skrämmer du bort mig, inte...knappast...jag tål mer än vad du tror...blir nog ett inlägg imorgon kväll, för sen är jag ledig över helgen...

Förresten...säg till om du vill sälja din kökssoffa...blev liiite förtjust i den....//Kramizzzz