lördag 9 februari 2008


VÄLKOMMEN
Sitter just och undrar vad jag gett mej in på...Jag är inte så himla duktig på datorer...Kan nog vara med och tävla om årets RIKSPUCKO...Detta var betydligt knepigare än jag trodde men hoppas jag lär mej...
Ni som tittar in här är iallafall varmt välkomna...Hoppas jag kan ge lite ideér trots att man inte kommer i närheten av en del helt fantastiska hem...Har studerat bloggar ett par månader och jag känner nu att alla inredningsmagasin jag prenumererat på i åratal har fått en starkare konkurrent!!!Jag behöver inte dessa dyra tidningar längre=MER PENGAR TILL HEMMET ;D Har funderat ett tag på att skapa en egen blogg, men tvekade pga att jag inte vill ha fler "måsten" i livet...MEN när jag kollade in min KÄRE VÄN "M" som har den otroligt INSPIRERANDE bloggen SMULTRONSTÄLLET...så blev jag oxå suuugen...Återstår att se om jag klarar av att lägga in mitt första lilla inlägg...Nu blir det uppladdning till MELODIFESTIVALEN ( första 2 programmen är ok sen börjar man tröttna...) HEJAR på minstingens "stora" idol...HEJA AMY ! Ha det bäst alla nya vänner ;D

Inga kommentarer: