tisdag 19 februari 2008

Myrinvasion och hiphop

Gaaaaaaaaaaaah !
Vicken j****a morgon...Har letat skidglasögon hela morgonen...och stresspackat matsäck till 11-åringen som ska på friluftsdag till Romme alpin...Ja veeet, man borde ha lite framförhållning...men så är det INTE i vår "lilla" familj...Allt ska stressas i sista minuten...FATTAR INTE VARFÖR DET ALLTID BLIR SÅHÄR !!!
Nåja...nästa orsak till psykbryt...Våra nya inneboende...MYROR I HELA KÖKET...Har gjort slut på ett antal myrdosor MEN det verkar nästan som dom gillar det eftersom de blir bara fler o fler...Det känns verkligen SUNKIGT o OFRÄSCHT... Får lov dammsuga minst en gång om dan...BLIR GAAALEN SNART ...ANTICIMEX NÄSTA !!!

Har försökt vara lite kreativ men svårt att måla med HIPHOP SOM SKRÅÅÅLAR I HELA HUSET...En sjuk tonåring som har tråkigt är inte att leka med...Alltså vad är det med denna musik...Kan stå ut me en del...som Eminem, Petter, Fronda...DE har gjort en hel del bra låtar MEN det andra...STÖÖÖN ! Som synes måste jag vaknat på helt fel sida...Tror den stora VÅRTRÖTTHETEN är på gång...

TUUUUUR att man har en SEMESTERRESA ATT LÄNGTA EFTER ;D Igår betalade vi så nu är det bara att räkna veckorna...OM 9 VECKOR UNGEFÄR lämnar vi er och drar till EGYPTEN och HURGHADA !!!! LÄÄÄÄNGTAR !!!! Nu återstår bara att ta tag i vikten och försöka bli "superfit" ( fniss kommer knappast att ske...) Har man tur kanske man möter denna snygging (FNISS) Blir fnissig bara av att titta på BORAT...Denna galna människa som spelar honom är ju bara för underbar...Hmmmm ja det säjer ju allt om min humor...Första gången jag såg den skrattade jag så jag ramla ur soffan...Nu blir man nog idiotförklarad av en del...Men det bjuder jag på...Tjingeling !

2 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Haha! Jag blir lika av honom (Borat), han är såå bra!

Jasså måste jag säga nu... En Borlänge-tjej till... Dyker upp flera här bland bloggarna har jag sett... Ja, jag är en jag med! Kanske är vi grannar, vem vet! ;-)
Nä förresten, det går ju inte, mina har ingen friluftsdag idag! ;-)

Vad härligt för er att åka till Egypten... Här har vi tur om vi kommer ut på Runn med båten när det är sommar! Hihi, fast det är ju himla skönt det med, fast inte lika exotiskt som Egypten på något vis...
Ha det gott, så hörs vi igen!
Kram Hanna

Smultronstället sa...

AAASGARV, Jo men M e väl villig att ha en sån p-kini i Egypten,fniss. Snygg färg!?

Ha de gött!
Ses snart, hoppas jag.

Kramkram M