söndag 17 februari 2008

Myspys

I fredags tog jag en PREMIÄRTUR ( ja vet...är lite sen...) på LAVENDEL OCH ROMANTIK och jag säjer då det...VILKEN OTROLIGT FANTASTISKT MYSIG BUTIK !!! Det är nog den finaste butik jag varit in i...NÅGONSIN...Måste sett ut som en FÅGELHOLK...Jag blev alldeles hänförd av inredningen och alla FIIINA SAKER...Jag hade kunnat tagit med mej vad som helst därifrån...Det är precis en sån affär JAG SKULLE VILJA HA SUUUUUUCK...
Jag önskar verkligen tjejerna LYCKA TILL OCH HOPPAS NI FINNS KVAR LÄÄÄÄNGE...eller tills jag får ta över HEHEHE...


Fredag kväll lagade min kära M, potatisgratäng och kycklingfilé...vicket lyx...Till det drack vi cider och sen skulle vi ha barnledigt, film o myspys i soffan, i ungefär 3 (!!!)min... sen hördes SNARKNINGAR i andra änden av soffan...Neeej filmen var INTE heller bra...Snarare USEL ( Hostel )den kan jag verkligen INTE rekommendera !



MYYYYS !


Inga kommentarer: