söndag 17 februari 2008

Bling bling

Här tänkte jag visa lite detaljer från vårt hem...Men det är ju låååångt ifrån så pyssligt som ni andra har...

Älskar Madonnor i alla former...



Gamla karaffer är alltid bra att ha...Hos oss blir det mycket svinn...



Tavlor som jag ropat in på auktion billigt för massa år sen...Och jag tycker fortfarande om dom...Ganska ovanligt för mej...Tröttnar snabbt på saker...




Mina kära Madonnor..Den minsta fick jag av min mamma i julklapp för mååånga år sen, blev superglad eftersom jag letat länge efter en...Den största är ca 40 cm hög och köpt på loppis i Ängelholm för 6-7 år sen, billig var den strax över hundralappen...Den tredje hittade jag förra året på Tulavippan i Gagnef ( suuuperbra stooort loppis )


Gammalt tårtfat och en glaskupa från Gruvgatan 13 i Falun ( ååååh vicket ställe)med ett par hemgjorda hjärtan i vitt linne, ståltråd och vita ( såklart)pärlor.


Ett växthus med ljusslinga...

1 kommentar:

Millas hem sa...

Såå många vackre bilder.
Tittar in snart igen!
Kram
Camilla