torsdag 14 februari 2008

Alla hjärtans dag



Tjingeling !
Åååååh idag strålar solen, nya Drömhem och trädgård låg i postlådan...Och när jag vakna låg en ask med hjärtegodis brevid sängen ;D TACK MIN UNDERBARA MAN ;D

Men igår tyckte jag han va riktigt trist...en riktig "partypooper"...Till min stora glädje och förvåning låg en BONUSCHECK på nästan 1000 kr på en färgaffär i stan, i vår postlåda igår...Genast började min hjärna arbeta för högtryck...Det räcker ju inte till såå mycket men fantasin skenade iallafall iväg...FONDVÄGG I MINSTINGENS RUM KANSKE...eller lite FÄRG...VAD HAR DE MER DÄR...Hmmm ja ni kanske vet hur det är...
MEEEEN käre mannens första kommentar var -va bra, då kan vi använda det till färg och bättra på fasaden på huset till sommaren VAAA? RIDÅ !!! Målade om hela huset för 3 år sen men det har redan blekts mycket av solen...visst är han klok och visst har han rätt MEN GUU SÅ TRÅKIGT...

Ska snart gå hem till en kär vän o dricka lite kaffe men var tvungen göra ett litet inlägg först och...
SKICKA EN STOOOOR SKÅL MED HÄÄÄÄÄRLIGA HJÄRTEGODISAR TILL ER SOM HITTAT MIN NYA BLOGG...Ni är nog inte så många än men KRAM PÅ ER ÄNDÅ ;D

Inga kommentarer: