tisdag 12 februari 2008

Matrum/tv-rum



Vår tv-hörna...Soffa från Östbergs möbler i Borlänge, antik lampa och tavlor från auktion...Tavelhyllorna är från IKEA...




Gamla ekstolar som jag verkligen FYNDAT på AUKTION...180 spänn för 8 st.Men har renoverat dem själv och bytt botten, taglet(heter det så?)spretade åt alla håll...
Bordet är en gammal spegeldörr jag betsat med ek-liknande bets från Coop, med en glasskiva på och benen är ett sy-maskinsunderrede...





Gammal kista som soffbord...Denna hade min sambo som verktygslåda när vi träffades...Gissa om jag målat om den ;D

2 kommentarer:

Smultronstället sa...

Tjohoo igen!

Herregud vad du är flitig med inlägg:D
Du kan ju visst hur bra som helst!

Ni har såå fint...Måste länka dej på min sida nu...

Ha de gött!

Kram M

K sa...

Hii honey !
Jag lär mej så sakteliga, tänk på att jag inte kunde ett smack innan...Joo måste ju rappa på lite så ja kommer igång...
Tack gulledej ;D pusspuss