lördag 23 februari 2008

Loppis och pyssel

Fynd från nya loppiset...litet växthus i PLÅT ;D 40 kr PILUTTA DEJ HANNAH-I GRÅ HUSET... ;D ( hoppas verkligen du blev liiiite lagom avis...)



Tur man har döttrar som är händiga i köket...(och lika tarva som mamma) Lördagsfikat räddat med hallon-blåbärspaj!

En liten krans som jag grejat med efter att ha blivit inspirerad av M på smultronstället ( sorry härmapa e ja...det måste man väl få va ibland...)


HA EN TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL själv ska jag ta ett glas vin och fälla elaka kommentarer ( det hör liksom till ) framför melodispektaklet och hånskratta när FEL LÅT VINNER HA HA ( Jag är inte så elak som jag låter... tror jag...) Tror nog jag hejar på Patric Isaksson ( tror iaf han är med ikväll ?! )Han har sån underbar RÖST ! Pöss på er

4 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Men vilka duktiga döttrar!!! SAer så gott ut så!! Fint fönster!!

Jappsitter med här med ett glas vin o tittar på Mello!!Just ni mordern dans, kan ju kvitta enligt mig;)Tycker nog BWO var klart bäst...riktig hit!!! Isaksso gillar jag med!!

Have lovely weekend!!!
♥Kram Millan♥

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hihihi! Ja du, det var fint! Kanske liiiite avis... Känns det bättre nu? ;-)

Nattikramar Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Men du, förresten.. Melodifestivalen... Usch! Pinade mig för tjejernas skull. Men inte tusan gick det väl att hånskratta till att DEN DÄR VIDRIGA låten (Hoppa eller vad var det den hette?)gick till final?! Ojojoj, det var otippat och helt fruktansvärt. Även om jag inte tycker om tävlingen ens.... Usch!

Hemma hos Klara... sa...

Nämen! Jag tror vi har varit på samma loppis i helgen! *fniss* Jag kikade på det lilla växthuset som du nu fyndat.

Ha en härlig vecka!
Helena