lördag 23 februari 2008

Vårat sovrum

Halloj !
Kanske man ska våga visa lite bilder ifrån sovrummet...Idag när det för en gångs skull är bäddat...Törs nästan inte visa fler bilder hemifrån, NI ANDRA ÄR SÅÅ OTROLIGA PÅ ATT PIFFA ÖVERALLT, så jag känner mej ganska menlös och trist...Men asch jag vet själv hur kul jag tycker det är att titta in hos er andra...



Här kan man ju verkligen se min obeslutsamma hjärna i fråga om stil...eller kanske brist på stil...Moderna påslakan och moderna lampor...blandat med gammaldags vägg...( Jaja pappsen, jag vet att du tycker det är hemskt me brädor på väggen o att det ser ut som en ladugård...MEN jag älskar det...hehe )

Sängborden har vi fixat till av gamla ben till en symaskin med en skiva på...

Har kladdat in "Amor vincit omnia" på sänggaveln...Skrev av texten från en urgammal märkbok och fyllde sen i med vattenfast penna, lätt som en plätt...och enkelt att måla över om (läs när...) man tröttnar...

Kolla in raringen på fotot...och gissa vem...Det är faktiskt min SAMBO...Han är sååå söööööt, så söt så han ser ut som en liten tös...fniss...Han är söt nu också...Men betydligt hårigare FNISS !

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Det är ju jättefint med ladugårdsbrädor på väggen! ;-)
Det gillar jag starkt, har inte panel någonstans i hemmet, men vill ha på flera ställen. Får bli när ekonomin tillåter...

Hohoho, jag kan inte låta bli att fnissa lite skadeglatt åt tvättfatet... Hihi, jag vet hur otroligt irriterande det är när man inte köpt något man gillat och sedan sett det på någon annan blogg... Närå, ursäkta, inte är det så roligt heller. Inte för dig iaf. Men jag är ju glad att du ställde bort det...


Ha det gott!
Kram!