torsdag 21 februari 2008

Stilkrockar och lampkjolar...

Tjing !
Jag är såå avis på alla som har hittat EN stil och kör den i hela huset...Själv blandar jag hejvilt...Jag gillar ju så många olika stilar...Både modernt och lantligt. Tycker att det är kul med blandat, det blir ju mer spännande och personligt ! Men efter att ha haft en lång period nu med ganska avskalat och stelt med svart-vitt så har jag nu blivit OBOTLIGT SMITTAD...AV ALLA ER MED DEN VITA LANTSTILEN...Jag vill bara MÅLA ALLT VITT, VITT, VITT...11-åringen är väldans LESS på mej just nu...(-Meeeen maaaamma har du målat den här vit nu också...SUUUCK ! )

Har ni nångång tänkt på hur lättpåverkad man är...Kan ju erkänna att första gångerna jag såg lampkjolar så tyckte jag inte det såg riktigt klokt ut...( f-låt )Jag skulle minsann INTE ha nån, för jag vill ju he en egen stil...och inte som alla andra...GISSA VAD JAG GJORT IDAG...ÄHUUUM ! JAJA JAG ERKÄNNER... Den passa bra i lillstumpans rum...MEN hon tyckte det var FINARE INNAN, taskigt va ?;D fniss...



SOOOLEN STRÅLAR OCH HÄR KOMMER EN VÅRBUKETT TILL ALLA HÄRLIGA BLOGGARE SOM VERKLIGEN FÖRGYLLER MITT LIV ! KRAAAAAAAAAM !

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej!
Vad kul med ett nytt inlägg!
Hoppas att du inte tog illa vid dig av min förra kommentar, men jag menade inget illa. Bara att man inte vet vem man sitter och skriver till ibland...

Vilken fin lampkjol du gjort, helsöt! Synd att dottern inte gillade den så, men hon vänjer sig nog.... ;-)

Önskar dig en jättetrevlig helg!
Kram Hanna