tisdag 1 april 2008

Nedräkning & April april...

...din dumma sill...
Nääääe detta inslag kommer INTE att ha något aprilskämt med...Kan helt enkelt inte komma på nåt tillräckligt bra!Men förra året hade jag ett riktigt kul...hehe...

Jag o sambon var på hotellweekend o jag messade en kompis o skrev att jag var ENSAM, ARG O MYCKET LESSEN på min MAN...Han satt onykter i baren upptagen o FYLLEDILLADE med en TRANSVESTIT!!!!!Guuud så vi skrattade när hon trodde på det OCH var vaken o oroade sej halva natten HEHE...

Jag vet det kanske va liiiite taskigt, men vad har man kompisar till ;D BEHÖVER JAG SÄJA ATT KOMPISEN ÄR BLOND???MYCKET BLOND!!!HAHA...Ta nu inte detta som DISKRIMINERING...jag är ganska blond ja me´...Och FÖÖÖÖRLÅT kära lilla L ;D

Har kollat runt mycket hos er andra sista tiden o man blir SÅÅÅ LYCKLIG AV ALL INSPIRATION!!!
Kommer inte ihåg hos vem jag såg det men det var en bloggare som visade sin lilla hall med en liten liten hängare för en stor familj på om-jag-inte-minns-fel 6 personer...Tänkte då komma med ett litet tips...Vi har haft samma problem, är oxå 6 personer i vår familj och ingen hatthylla eller garderob i världen slukar alla våra kläder...SÅ VI BYGGDE EN EGEN I MEGASIZE...


Panelskivor, hyllplan och konsoller kommer ifrån Coop. Krokarna ifrån Ikea och Indiska. Priset minns jag inte men det blev omkring 8- 900 kr och det är ju helt ok om man tittar på vad en vanlig trist hatthylla kostar.
Tänkte också fresta "glitter o marsipan" med en målad trappa ;D Den här var helt HEMSK innan målning för 4 år sen...Lackad furu YUÄCKH ! Efter en hysterisk men snabb sväng med sandpapper ( hm inte såå noga alls...)bidde det såhär...Och det håller än...Inte halt heller ;D

Här kommer orsaken till min värsta stress just nu...OM EXAKT 23 DAR SITTER VI PÅ PLANET TILL HURGHADA...Ska bli UUUUNDERBART me en veckas sool o allinclusive...Men innan dess HJÄÄÄÄÄLP !!! måste hinna så mycket innan...MEN DEN STORA ÅNGESTEN ÄR BIKININ...Undra hur man ska komma i den o kunna klämma ner alla valkar...Igår blev jag sååå STRESSAD att jag klämde i mej 2 glassar i ren FRUSTRATION...OTROLIGT SMART JAG VEEEET...Nåväl det är ju ett VÄLFÄRDSPROBLEM o när man väl kommer dit så skiter man ju i att magen ser ut som en bull-deg o att den jäkla tyngdlagen SABBAR MIN KROPP...Man vill ju ändå dricka ÖL på stranden så whats the point liksom...
Men ut o gå ska jag iallafall nu... Puss o kram o glöm inte vilken dag det är idag ;D

2 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Mycket snällt skämt till kompisen... Hihi, stackarn.

Men nu ska jag säga något som är sant. Hihihi, jag fnissar redan... Vet inte om du tycker att det är lika kul dock.... Min Gubbe.... Han är finne... Precis som dig... Han bryter faktiskt lite fast han bott här sedan han var 3 månader... (Föräldrarnas fel...) Vems fel är det med dina brytningar? Hihihi!!! :-)
Kram, kram!!!

P.s Lyckost som ska ut o åka till värmen... Skit i magen... Låt den hänga... ;-)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hehehe! Det är såååå lugnt ska du veta! Inte tar jag illa vid mig heller! Gubben är lite sur och säger att jag inte borde ha kontakt med sådant folk, men det spelar ingen roll. Fast du. Nu driver jag med dig igen. Så sa han givetvis inte. Vi har fnissat gott ihop tack vare dig. Det händer inte varje dag! Tack ska du ha!;-)

Tycker att eran jackhängare eller vad det heter är väldigt snygg! De där konsollerna var inte dumma... Coop sa du???

Ha en fin dag!
Kram Hanna