lördag 29 mars 2008

Loppis-lördag...

Hejåhåå...
Sov ovanligt läänge i morse...Kan bero på att barnen är hos sin pappa...och att vädret är såå TRIST...En loppisvända piggade upp mej iaf liiite... ;D Mycke till fynd bidde det inte...så plånboken är nöjd...

Den här burken var färdigtextad o klar...Klart värd en guldpening...


Assietterna var såå söta o vi har faktiskt dåligt me såna, det kan ju vara kul me lite variation-så de så´...

Det URFULA HUSET för VIN ( !!! Alltså det går inte ens att öppna så jag fattar NADA...VAD ÄR DET GJORT FÖR !!! )
Tänkte iafall måla till det o ha som dekor i fönstret eller nåt...Å blir inte det bra åker det väl tebaks till loppis eller direkt i brännbart...man vet aldrig... ;D



TREVLIG KVÄLL ALLA BLOGGISAR för de tänker jag ha ;D me en tetra vitt vin, en thriller och förmodligen en sovande karl i soffan ;D

11 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Vilka fynd du har gjort.
Tack för roliga kommentarer hos mej.
Maken skrattade gott,ska du veta,
och det kanske rentav blir lite målning av trappa.
Roligt att titta in i en ny(för mej)
blogg.
Hit ska jag återkomma.
Må så gott
/Anette

Glitter och Marsipan sa...

Vilka fynd du har gjort.
Tack för roliga kommentarer hos mej.
Maken skrattade gott,ska du veta,
och det kanske rentav blir lite målning av trappa.
Roligt att titta in i en ny(för mej)
blogg.
Hit ska jag återkomma.
Må så gott
/Anette

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där gumman!
Jasså du... Du tycker att jag ska sätta Bard på min blomlåda... Hmmm... ja du, i svartvitt med kragen från melodifestivalen så ser det nog lite gammeldags ut. Tror inte du?!

Jaha, så du har också barn som har en pappa på annat ställe? Och ett bonusbarn? Samma här.
Men visst blir man slapp när de åker? Jag har visserligen de små kvar, men jag blir alltid så himla slut när de stora åkt och kan sova som en stock då.

Vilken loppis var du på? För jag var hit upp, och spanade efter misstänkta. (Dig alltså)
Fina saker du hittade, gillar sådana burkar jag. Och faten är ju verkligen inte fy skam.

Ha en bra kväll o en bra start på veckan!
På återseende!
Kram Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Aha, nu märkte jag ju... Ordverifieringen är borta! :-)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jag igen! :-) Blir du besviken när du upptäcker att det är jag som tjatar så mycket? Hihi!!! :-)

Men ville ju bara säga att det var tur att du inte tog hyllan. Hade grämt mig så om någon annan hade köpt den. Men visst var den onödigt dyr. Vet inte ens var jag ska ha den. Som vanligt!!! :-)

Ha det gott vännen!
Kraaaam!

Evelinas hus sa...

Hej!
Jag såg att jag fått en uppmaning. Jag har inte hunnit med den ännu men det kommer....:-)
Ha en bra dag.
Kram Caroline

Hanna i Det stora grå huset sa...

Räknaren sätter du in på sidelementet som heter "HTML / Javascript". Där klistrar du in koden och så är det klart! (ja, o så skriver du ju räknare eller nåt där vis siffran då förstås... Hihi, jag lider av tvångsmässigt beteende och säger sådant fast det inte behövs..)
Säg till om du inte får det att funka.
Kram Hanna

Lilla Trollbacken sa...

Du är för härlig du,(jag skratta gott. Fina fynd. Har också fyndat lite på loppis i helgen!
Kram
Gabrielle

Hanna i Det stora grå huset sa...

Tjoho, du fick igång den! Vad bra! :-)

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hihi, jag såg att du lämnat en kommentar på förra inlägget! Så kan det gå!

Datanörd, jag? Jo, jag tackar jag. Nörd kanske, men inte så haj på datorer! Testar mig fram liksom, och ibland får lillebror rycka in... (Inte poppulärt: "Men DU måste ju proooova först")
Hehe...

Och bloggtider är ju bäst när det är dålig tv och när ungarna lagt sig... Om inte Gubben har full koll då förstås...

Lilla Blanka sa...

Hej K!
Åh tack snälla för dina gulliga ord...!!! Du är så snäll! *kraaam*
Wow vilka fynd du har gjort, gillar glasburkar med relieftryck :)
Kram & natti
Mia