fredag 11 april 2008

ZOOOMBIEN !

Gokväll i alla stugor, hus kojor och slott ;D

MYYYSPYS PÅ GÅNG.....


Då var det fredag igen då...Har inte så mycket att visa. Har inte handlat eller snickrat...Den här veckan har jag mest vart som en ZOOMBIE...SÅÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT OCH SLUUUT, ingen lust eller ork...Har mest NEDRÄKNING INFÖR RESAN...Inte såå många dar kvar...

Men fick en liten snilleblixt...(eller inte)och limmade på knoppar på ett gammalt fönster...Så kan man ju pynta till det lite lättare!Känns okej just nu, men man vet aldrig hur jag tycker i morgon...




Har ni sett en sån vacker bricka???Otroligt fina lila och gula blommor...Mina favoritfärger!En guldpeng på loppis förra veckan... ;D Ibland har man tur!



*SKOOOOOJA* Jag tror nog inte att nån blev avis o fick ha-begär precis...Vitfärgen är på upphällningen-igen...Meen räckte till att kladda på den här ;D

Har sen tänkt skära till en glasskiva o ha uppe på, sen kan man ha fina bilder under ( kanske gul-lila blommor ;D haha... NOT !)



HA EN RIKTIGT MYYSIG FREDAGS-KVÄLL ALLIHOPA och TÄND ETT LJUS FÖR LILLA ENGLA !

4 kommentarer:

Betonggården sa...

Här kommer en hälsning från ett (kråk)slott. :)
Jättesöt bricka! Ja, en aning sötare efter målningen! ;)
Jag har ett helt gäng gamla fönster att göra nåt roligt med. Skulle behöva ha mer tid bara.. Ikväll blir det då inte, eftersom karln jobbar sent. Får mysa lite själv med tösen och våra djur istället. Laddar för en ev tur till Sthlm imorgon. Trädgårdsmässen bland annat! Inte igår man var på nåt sånt direkt! :)

Ha en skön fredagkväll!

Ja, lilla Engla... :( Saknar ord.

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där!

Inte har jag tröttnat på dig o dina kommentarer heller! Blir ju så glad!
Och inte är vi sjuka heller... Men sjukt mycket att göra däremot! Har röjt på min äldsta tjejs rum sedan kl. 11 i förmiddags, och nu är jag klar... Ommöblering också, inte bara stök... Har så otroligt mycket att stå i så jag hinner knappt sätta på datorn...

När åker ni? Fyller du där nere? Öh, alltså fyller du år när ni är utomlands?

Tack för loppistipset... Har dock ett antal tallrikshyllor som väntar på piff i källaren! Men gullig tanke! :-)

Önskar dig en toppen helg!

Hoppas innerligt att Engla finns vid liv och har hälsan... Det är så fruktansvärt, och så oerhört mystiskt det där...

Kram Hanna

P.s Smart du är med knopparna på fönstret!!! Varför inte? Tycker det var en toppen idé!!!

Gårdsromantik sa...

Hahahahahahah!
Hjälp tänkte jag vad säger man nu ... mamma har ju sagt att man skall vara snäll.

Tack och lov att den blev vit!
Har segat mig fram till helgen - nu skall jag bara slappa... och blogga bara "lite", maken har läst Metros artikel om Bloggfrossa;-)

Kram Maud

MiaMaria sa...

Hej!

Nog vill vi så mycket..... det tror jag....Vacker bricka!

Önskar en trevlig helg!
Miamaria