torsdag 17 april 2008

Besviken...

Hej satt precis o läste igenom alla kommentarer...Först blev jag såå glad att jag fått så många under dagen...
MEEEEN den anonyma kommentaren hade jag kunnat klara mej utan :C RIKTIGT TRÅKIGT KÄNDES DET!!!

För det första tycker jag att det är väldigt tråkigt att man skriver anonymt...Då känns det som att nån inte törs stå för sina åsikter...för det andra...Om det nu är fler som undrar...KAN JAG MEDDELA ATT ORSAKEN TILL ATT DESSA LAPPAR EJ VAR VIKTA BEROR PÅ ATT MIN DOTTER ( SOM ÄR 8 ÅR )SKREV NYA NÄR VI DRAGIT VINNARNA...DELS FÖR ATT HON VILLE DET OCH TYCKTE ATT DET VAR SÅ HIMLA KUL !!! OCH DELS OCKSÅ FÖR ATT DET SKULLE SYNAS VAD DET STOD ( just för att UNDVIKA såna här tråkigheter... )

Inte sjutton hade jag en tanke på att nån skulle reagera på detta viset...

Nu känns hela alltihopa bara TRÖÖÖÖÖKIGT !!!!!!!!!Man kanske inte ska försöka vara snäll o bjussa på saker...Men tack till er andra iallafall...NI BETYDER SÅÅ MYCKET RARA VÄNNER ;D

20 kommentarer:

Änglahem sa...

Bry dig inte om sådana tråkiga och missunsamma människor!! Människor som lämnar tråkiga och elaka kommentarer tror jag inte mår så bra. Hon/eller han är väl bäst att skriva så, täcka bägge könen, annars kommer det väl en sur kommentar om detta med*suck*. Men som sagt jag tror inte det är någon av dom som deltog som ens tänkte på om lapparna var vikta eller ej! Bara sudda ut den och känn dig stolt över att du är en generös människa!

Ha det nu så gott! Kommer gärna åter!
Och förresten jag håller helt med dig ang dina tankar om Englas mördare!!!

Kram/Ulrika

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej Kärstin! :-)

Var inte ledsen nu va?! Sådana folk är så trista!!! Har ännu inte drabbats, men det är väl bara en tidsfråga antar jag. Bry dig inte i det även om det känns trist. Skaka av dig... Jag blev ju jätteglad, och säkerligen de andra som vann med!!! Tycker att du är jättegullig, och det var visst kul med utlottningen!!! Skit i den så att säga. håller med dig om att det är en fegis som inte ens kan skriva ett namn av något slag. Intressant att det sitter surisar och läser och bara väntar på tillfället att få gnälla eller vara taskig. MEN SKIT I DET!!! DU ÄR SÅ GO!!! Förlåt att jag skämtade om det, men det var ironi mot den som skrev... Inget annat... Hoppas att du inte tog illa vid dig... Förresten så kunde den inte ens stava... Hihi!!

Jag hittade bordet på Pärlan. Så nog är det loppis allt... :-)
Fint va?


Kram på dig!
Hanna

Gårdsromantik sa...

Det är lätt att säga - men ta inte åt dig: Håller med änglahem - man måste nästan tycka synd om dom.

Hoppas du raderat kommentaren - jag tänker då inte läsa den.

Kram och fundera inte mer på det!

Maud

Hanna i Det stora grå huset sa...

Haha, nu skrev vi om varandra igen!

Precis så ja med stavningen... Men kan det verkligen vara någon av dem?? man funderar ju... Kan man inte kolla ip nr... fast det är väl ett himla företag...
Tycker att det var jätteroligt att jag vann av dig! *så glad* Kompis! ;-)

Hirvenpaskka! (eller hur det kan stavas...)

Hellen sa...

Hej "K"!
Håller med tidigare kommentarer att jag hoppas du inte tar åt dig. Det måste vara väldigt missunsamma och avundsjuka människor som lämnar så där onödiga kommentarer.

Ha det så gott! Kram Helen

Jenny Oak Fae sa...

Vad knepigt att kommentera om en sån sak...gillar inte heller anonyma kommentarer, du vet väl att du helt kan välja bort att anonyma får kommentera ?


Kram, Jenny

<3

husnummer30 sa...

Herregud...orkar någon reagera på sånt? Ta inte åt dig.

Ha det gott! /Jill

Smultronstället sa...

Hallojsan:)

VAAA ojdå, men herregud,vem tänker på sånt??löjligt,och trist.

GRATTIS till 1000 besökare! gissar att det blir minst ggr 10 till... jag fnissar alltid när jag "hälsar" pårej,väntar ff på memoarerna,hihi.

Men stackars E då!!!verkligen urtrist för henne,med bad och allt.Samtidigt så är det väl kul att få komma iväg lite,ni har ju sett framemot det såå,kan jag tänka.Hälsa gumman, stora krya på sej kramen:)

Må bäst,KRAAAM
M

hemtrevnad marie sa...

Så trist med folk som inte kan stå för sina åsikter!!!
Bry dig inte om det....alla vi andra gillar dig såååå mycket!!!
Men verkligen tråkigt att nån skriver så, när du bara är så go och lottar ut fina saker...underligt!
Kramar hela dan!!!!!

Mamma med mera sa...

Trist med knäppa kommentarer! Att folk orkar lägga ner energi?! Det är första gången jag kikar in här. Vilken trevlig blogg du har! Ha en bra helg! Kram Pernilla

Linneagården sa...

Å, här har man missat en liten tävling, jag som gillar sånna!
Strunta i den anonyma kommentaren, men jag förstår hur du känner!

Om du själv vill vara med i en liten utlottning/tävling, så kika in hos mig.
Ha det gott /madelene

Sara sa...

Hejsan
Har hittat hit via en annan blogg. Vad mysigt du har det! Som andra har sagt, tråkiga människor måste vara neggiga! Ha en fin helg.
Kram Sara

sextiofemman sa...

Första gången jag kikar in här.Jättefin blogg, kommer gärna tillbaka.
Strunta i när folk beter sig illa.

Ha en bra helg!

Bibbi

Philura sa...

TRåkigt mewd den anonyma kommentaren!!! Strunt i den. Tänkte inte ens på att se en sådan liten skillnad! Tävlingar/utlottningar görs ju för skojs skull, en trevlig grej tycker jag. JAg visade inte ens mina lottningslappar när jag hade tävling. Hoppas att de som tävlar hos mig litar på att det går korrekt till, finns väl ingen anledning att hitta på!

me and alice sa...

Kallas nog för avundsjuka!
Inget att bry dig om!
Hoppas ni kommer iväg på er resa trots armbrott!!!
kram Susanne

Hagbacken sa...

Hej, jag förstår din besvikelse..men strunt i alla gnäll-sippor...de är DE som har problem, inte DU. Lägg ingen energi på att fundera över vem/varför osv...inte alla som är gulliga och lottar ut saker, heller...Kram på dig!!!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej på dig!

Tittar in för att önska dig en härlig lördagkväll! Hoppas att du känner dig bättre till mods nu. Personen ifråga är ju inte ens värd dina tankar eller energi...

Kram på dig igen!
Ser fram emot ett inlägg fyllt med den glädje du brukar sprida!
Hanna

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Du bry dig inte om sådana kommentarer,vet inte vad det är med en del människor.
Vet att det är fler som har fått kommentarer av "anonym"och har tagit illa vid sig.
Många kramar till dig från mig.ps Tycker att det var jätteroligt att jag vann av dig!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej..men sååå trist....Är jätteglad för min vinst...skulle in o kika din mailadress , eftersom jag glömt avrt jag skrev den(skulle maila min adress ju)

Ååå , blir med såå irreterad av sånt, varför ens bry sig!!!!!( Det värsta är ju att det är nån som bloggar med en;(

Har med fått anonyma kommentarer, sååå fegt, vill man säga nåt så stå för det!!
I mitt fall var det er om mig som person..men så trist..jag valde bort annonyma komentaerer för ett tag då..orkade inte med sånt...

skit i det nu....låt den annonya sitta o vara irreterad!!!

Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Har köpt skåpet i valbo, men du lär köra till loppiset i valbo, längst in på loppis har dom en affär som säljer nytt men till otroligt bra priser.
Hoppas att du får ett,det är så fint.
Kom inte i väg idag, baken är inte så bra..hihi