söndag 13 april 2008

Utlottning !!!

Hej på er !

Ser på räknaren att vi närmar oss 1000 besökare ;D helt otroooligt !!!

Inte så mycket kanske, jämfört med många andra...MEN för mej känns det kul! Era kommentarer betyder SÅÅ MYYYYYCKET !!!

Tänkte lotta ut lite småsaker...Eftersom jag inte har såå jättemånga kommentarer på mina inlägg ( än iallafall ;D )...så känns det ju lite löjligt att lotta ut bland de som kommenterar samma dag som jag hamnar på exakt 1000 besökare...Jag menar, tänk om inte en enda liten människa skriver nåt den dagen...Då blir det ju VÄRSTA FLOPPEN !!!Gud så PIIIINSAMT !

Därför gör jag såhär...När jag har 1000 besökare drar jag 1-3 vinnare beroende på hur många som skrivit fram till dess...ALLA som kommenterat fram till dess får vara med ;D Tycker du som mina barn att grejerna suger och inte vill vara med ;D så skriv det, jag tar inte illa upp ;D eller kanske liiiite da...

HÄR NEDAN SER NI PRISERNA : 2 st strutar...ett silverhjärta...en zinkängel...en liten söööt gammal näsduk/duk...en carpe diem-skylt...ett par ljus...och 4st kakformar...VEM SOM FÅR VAD AVGÖR SLUMPEN !!!


Tjingeling

5 kommentarer:

Lilla Trollbacken sa...

Amen klart man vill vara med på utlottningen. Jättefina saker!
Med hopp om tur!
Kram
Gabrielle

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jag vill vara med!!!!!

Puss puss!!!

Betonggården sa...

Sitter och kopplar av efter en lång dag - och självklart vill jag vara med på din utlottning! Jättesöta saker!

Hoppas helgen varit fin!

Anonym sa...

Jag vill vara med! Helt underbara grejer juh! Ska också hålla i en tävling snart tror jag!

Rosa Hemmet sa...

Vilken otroligt trevlig blogg, hittade hit efter en kommentar du skrev på min blogg. det är jag mycket glad för! :) Klart jag vill vara med i utlottningen av de söta sakerna! kram