måndag 7 april 2008

Pimpad tallrikshylla & tack...

Oj va det börjar ramla in många besökare här och det är SÅÅÅÅ KUUUL!!!VA GLAD JAG BLIR ;) Man blir liksom lycklig resten av dan´n är man får lite positiv feedback ,D SÅ TACK ALLA SOM SKRIVER SÅ GULLIGT!!!

Har sett att många har utlottningar...jag ska väl inte vara sämre...NÄR jag kommit upp i 1000 besökare så kommer jag att ha en utlottning...Vad vet jag inte men det blir väl troligtvis nåt loppisfynd och nåt hemgjort ;D Återkommer när det är dags ;D

Har inte så mycket kul att visa men tänkte iallafall att ni än en gång ska få se VILKA UNDERVERK en burk VIT FÄRG kan göra...
Har målat TALLRIKSHYLLAN och PIMPAT till den LITEGRANN ;D Håll med om att makeovern gjorde den FINARE!!!?
FÖRE:

EFTER:

Här kommer lite bilder från hemmet...i brist på nåt annat nytt...
Såhär ser det ut på matbordet just nu...men hur länge vet man aldrig...Jag lider ju-precis-som-grå-huset-hannah-och-säkert-de-flesta-inredare-av nån slags TVÅNGSHANDLINGAR...och FLYTTAR runt i hemmet titt som tätt...

Och på köksbordet:


Slutligen något helt annat, allt i livet handlar ju inte om inredning...Nånting glatt och något hemskt!

HÄRLIGT FÖR MORA MED 5-0-vinsten ;D GRATTIS, NU FORTSÄTTER VI HÅLLA TUMMARNA... ( fast inte sambon...som håller på Brynäs...Tuur för familjefriden att båda vann ikväll...)

Till sist går mina tankar till Hedemora. Lider så fruktansvärt med mamman som inte vet var dottern Engla finns och om hon är vid liv. Det måste vara det mest FRUKTANSVÄRDA man kan vara med om. Jag får ångest bara av att tänka på det och ändå kan jag inte få det ur huvudet! Man tänker ju på sina egna barn och sedan man själv blev mamma kan man ju förstå hur hemskt det måste vara med denna ovisshet. Och man får också en tankeställare, man ska verkligen värdesätta det man har.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att flickan lever och hittas snart.
KRAAAM å KÄRLEK TILL ALLA
Bild lånad från Allposters

8 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Ja vitt gör underverk!
Prismorna på brickan var läckra - så skall jag också göra!

Kram Maud

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå Karin! (Eller Kristin - a), Kerstin, Kajsa, Klara , karolin - a, Katja eller Kammila med K!)

Så ja, nu har du fått kommentarer! :-) Nu slipper man väl höra så mycket ifrån dig anar jag... Skönt det då. Nädå, det var elakt, men också bara på skämt... :-)

Ballar av stål är felaktigt översatt, med tanke på att originalet heter "Balls of steel". Så det är ju kulor det handlar om... Eller inte handlar om!
Det är typ practical jokes, dolda kameran, de driver rejält med folk. Du måste verkligen kolla det!!! Sjuk humor, omoget men ååå så roligt!

Tallrikshyllan har verkligen fått sig ett ansiktslyft! Tänk om det vore så lätt att göra sig så mycket snyggare!
Nu anar jag att du säljer på loppisen här uppe.... En "Carpe diem"-skylt
bl a.... Handstilen är ju på pricken lik.... HAr jag rätt? Du vet, jag har koll på varenda pryl som ligger på de där loppishyllorna... Närå, sååå tragisk är jag dock inte. Bara nästan.

Du, när fyller du? Tjuvläste en liten kommentar du fått, då ramlade poletten ner. Du skrev ju -68 till mig förut...

Hoppas i övrigt att du inte tog illa vid dig om att jag skickade tillbaka Pekka-skämtet till dig...

Oj, nu är det "Brothers and sisters"
Bye for now!
Kram Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Haha, vi skickade om varandra!"!! och du, du har såååå rätt !!! hihi!

Betonggården sa...

Jag kan inte heller sluta tänka på den stackars flickan och hennes anhöriga... :( Så fruktansvärt hemskt! Kramar om min lilla tös extra mycket nu!

...

Fint du fixat till hyllan! Jag har själv 2 hyllor på gång, men har inte haft tid att snickra färdigt än... Herregud, vad dagarna går fort när man har en liten en! :)

Hoppas du haft en bra dag!

Från A till O med Jenny sa...

Verkligen jättesnygg tallrikshylla
Ha en bra helg
/jenny

Gården på höjden sa...

Halloj
Va fin din tallrikshylla blev!
Skulle också vilja ha en sån...
Nej, nu får de bli sommar så man få komma ut på lite auktioner!!

Ha de gott

Kram L

husnummer30 sa...

Hej!

Tack för snälla hälsningar i min blogg! Och vad skoj att du hittade dit.

Jättefin tallrikshylla - den blev super i vitt. Letar själv efter en, men har ännu inte gjort något inköp.

Nu ska jag kolla runt här hos dig. Ha det bra! //Jill.

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!
Vad roligt med många besök - grattis!
Vad fin tallrikshyllan blev, jättefin bild!
Kram
Mia