fredag 28 mars 2008

Lite badrum, lite annat...

Tjingtjing!
Kollade in min blogg på en annan dator ö såg hur dåligt texten syntes när den var rosa...Måste fixa till det bättre med färgerna MEn detta får duga så länge...Det är ju alltid kul att prova lite o förändra...

Tänkte väl visa min lilla kommod som jag slitit me senaste veckan...En omgång me slipmaskin o en jä*la massa lager v-slip bidde det såhär...(Inte klart, knopparna saknas...)Medans jag efteråt stod o slipade till den för den rätta shabbade looken, stod ja å fundra hur knäpp man är egentligen...slipar bort en massa färg man nyss slitit me att få dit...FNISS...Jaja jag vet ju att ja inte är ensam ;D


Inte fått till slutfinishen ;D behöver ju pynta till det lite...men först måste jag ju göra den obligatoriska svängen med att flytta runt en himlans massa grejer... Nånting nytt brukar ju medföra en himla massa mera jobb...


Bilden på skåpet sitter bara provisoriskt...Kan inte bestämma mej...Jag lutar åt att ha bilden...(Har så många andra enkla skåp utan utsmyckningar...)MEN hade en kompis hemma på fika idag o hon tyckte absolut UTAN bild...Men hon är ju inte inne i blogvärlden o tittar ;D så hon har väl ingen talan...VAD TYCKER NI???MED ELLER UTAN BILD???
Ska jag fråga sambon???GLÖM;D...TROR DET KÄNNS SOM DET KVITTAR FÖR HONOM ;D...

Här kommer oxå lite bilder från vårt nyrenoverade badrum, är faktiskt rätt nöjd...o det är inte såå vanligt ;D ofta kan man komma på nåt efteråt som man ångrat eller inte tycker blev så bra men ibland lyckas man få det som man ville ;D


Bordet i hörnet är ett gammalt trädgårdsbord mammis ropat in på auktion, då var jag verkligen SÅÅ AVIS...men sen visade det sej att hon köpt det i inflyttningspresent till oss ;D *HAPPY*...

Här va jag verkligen SÅÅ NÄRA PSYKBRYT...sätta mosaik en o en gör ja inte om...

Uschusch vicken dålig bild, det ser ut som golvet är beige o väggen grå...Men båda är grå, jag lovar...

Det tjusiga duschdraperiet som jag verkligen gillar, men totalt usel kvalité, gick sönder på en gång...Alltså måste vi snart ut o leta nytt å inte mej emot, shoppa är ju alltid okej...Undras om man ska slå till på ETT VITT *LER*
MÅ SÅ GÖTT PÖSS KRAM

3 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå!

Nu ska jag som är bloggare säga min mening då... hihi, utan bild säger jag. Fast jag tycker att det är snyggt med också... Du ska göra som DU känner förstås. Men hade det varit här hade det blitt utan, men det är ju lite pga hur det passar till resten av hemmet... Bla,bla ,bla... :-)

Erat badrum ser ju superfräscht ut. Och vilken rymd där inne... Avis som attan på det....

Ja du, hur gör man för att få många kommentarer? Vet faktiskt inte riktigt själv. Har hållt på sedan i december... Dessutom så var det ju några dagar sedan jag gjorde inlägget! Men som du säger, det är ju roligt att få lite "feedback"! (Men jag fick nog mer kommentarer efter att jag tog bort det där med att skriva in ordverifieringen, det är ju lite trist. Jag har bara fått ett spammeddelande utan det...)

Jag var på lite loppisi igår och fyllde på min hylla. Då passade jag på att fynda lite! :-) En vit soppterrin fick följa med hem! Jippiiiieee!!!! :-)
Idag var det sämre. Men jag kände mig lite omotiverad också...
Har så himla mycket här hemma att ta itu med. Typ ett rum på övervåningen fullt med renoveringsprojekt. Likaså i källaren...

Ha det så himla gott!
Kikar in igen sen!
Kram Hanna

IKT i min vardag sa...

Vilken fräscht badrum ni har! Och köket är underbart, fint med blandningen av väldigt modernt och de gamla möblerna.
Jag håller nog med Hannah, utan bild...Även om bilden är vacker.

Kram

Från A till O med Jenny sa...

Tja!
Tycker nog oxå utan bild. Väldigt snyggt badrum förresten. Va avundsjuk jag blir
Ha en super helg /jenny