måndag 10 mars 2008

Skohorn,vaselin o en ny hylla...

Hallåj !
En ny hylla på plats...den vart hyfsad...men är nog inte riktigt klar känns det som, nåt fattas...MEN JAG HAR IALLAFALL GJORT DEN HELT SJÄLV...
...Nåja liiite hjälp från min käresta förstås...Guu va bra jag har det...Han hjälper mej UTAN suckar eller gnäll...Har aldrig hört att han tycker ja är dryg när jag lite försynt framför nån ny idé...PUSS ÄLSKLING ! Sen var det bara det här med pyntet...Hmmmmmm...Får nog ta en heldag och ägna mej åt det...Såhär ser den ut nu iallafall ! funderar på att skriva nåt, typ nåt årtal med grått och sen slita bort riktigt mycke...Kan inte bestämma mej...Nån som har nån idé???
Barnen undrar varför jag inte har fotat deras rum...Jomen tjeeena...Det är inte mycket att visa...eller det är föör MYCKET att visa...Ibland skulle man behöva skohorn o vaselin för å ta sej in genom deras dörrar...*LOL*! Däremot tänkte jag skriva lite mer om barna en annan gång...( för de är ju det allra bästa som finns och de kommer även att få ta plats på denna blogg, svårt att undvika...)
Nåja nu är det dax för zombien att sooova...Har man tur vaknar man i en ny kropp i mon...Beach 2008 e snart här...och här nedan ser ni hur superbra det går me bantningen...I morgon e en annan dag...som alltid...KRAMISAR !!!

3 kommentarer:

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Tjena
Din hylla är ju toppenfin, vart sugen på att göra en hylla jag också, men just nu så måste jag göra klart mina pysselägg.
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

sommar-rummet sa...

Kul att du kika in hos mig! Du e en ny bekantskap för mig... Tack för bullarna:) Kram

Hemma hos Klara... sa...

Wow vilken snygg hylla du snickrat ihop och fina loppissaker har du också fyndat!

Ha en härlig vecka
Kram Helena