onsdag 12 mars 2008

Förlåt...

Idag känns det tuuungt...Hade fått ett mail från en person som inte va så imponerad av mej...Jag hade råkat låna en bild som va copyrights-skyddad...Jag veeet OTROLIGT JÄ-A KORKAT...MÅSTE FÅTT TOTALT HJÄRNSLÄPP...Men man är inte smart alla dagar...Detta var precis när jag började me bloggen och det är INGEN URSÄKT MEN DET BLEV LITE FÖR MYCKET för mej då...(Jag hoppas verkligen det inte är någon mer som känner sej arg på mej av nån anledning...)
VILL INTE NÄMNA NAMNET PÅ DENNA PERSON MEN HOPPAS VERKLIGEN DU KAN GODTA MIN URSÄKT !? FÖRLÅT ÄN EN GÅNG !!!

Nu känns det väldig mycket down, tappade gnistan att blogga...Jag vet jag är kanske lite väl känslig o löjlig ibland...men är bara sån...
Känner oxå att jag inte har så mycke att komma med...De flesta har såna otroliga hus...o här sitter jag i ett fuskbyggt hus från 80 och ska försöka visa nåt intressant...Njae...känner mej just nu HIMLA TÖNTIG...Usch hoppas bara det är en dålig dag...Ni andra ska veta att ni gett mej såå mycket ENERGI O INREDNINGSLUST så TACK till er iallafall ! KRAMAR / K

6 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå där! :-)
Jag är lite trög jag, så jag fattar inte riktigt... Jo, att du lånat en bild som du inte fick det förstår jag. Men jag är lite intresserad av om det var av en privatperson (typ en bloggare) eller något slags företag? Och i så fall, hur hittade de dig och bilden? Är inte riktigt så haj på det här jag... Har själv lagt ut några bilder från Vintage recources, och det är jag osäker på om man får... :-/ Vad händer om man lånar något man inte får? Många frågor...

Vad gulligt det var det du skrev till mig... Men snacka om att jag fick prestationsångest! :-) En sak ska du veta: mitt hem är inte så fantastiskt alls. Skulle du komma hit så skulle du inte ens känna igen dig från bloggen. Jo, känna igen kanske, men det är inte så som det ser ut. Jag väljer ju vad jag ska visa. Och därför blir det mycket bilder på enskilda saker typ loppis-fynd. För att jag inte har så mycket att visa...
Här i huset är alla golven klädda i hemska korkmattor från 80-talet tex. Hur inspirerande är det då?
Du SKA INTE känna som du gör med ditt bloggande. Ditt hus eller hem är INTE sämre än någon annans. Kolla hur vårat hus ser ut. Är det det vackraste huset här bland bloggarna? Knappast. Folk tittar nog bort när de ser det men det skiter väl jag i. Det är mitt hem och det är jag stolt över. Jag vet ju inte hur ni har det, men jag vet då iaf att måååånga av de inspirerande bloggarna har betydligt bättre resurser till att göra allt så inspirerande. Jag föredrar det lilla, eftersom det är vad jag har att röra mig med för att kunna inreda.
Och du ska inte känna dig töntig. Jag blir gladare av dina kommentarer än andra ska du veta. De känns personliga. Och du verkar vara så himla gullig som människa. Mänsklig.

Jaha. Ännu en bok av mig...
Men känn inte att du är sämre. INGEN här är bättre för att de har större bloggar eller mer pengar att inreda för.

Sköt om dig vännen!
Jättekramar Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

Titta in på min blogg en snabbis så får du se något nytt!
Kram Hanna

Lilla Blanka sa...

Hej!
Ja, usch det är inte lätt att ha ordning på alla regler när man inte jobbar inom reklam/tidning/media-branschen.
Jag har själv upptäckt att andra "tagit" bilder från mig utan att fråga. En gång sa jag faktiskt till men annars har jag inte brytt mig om det. Fast man vill ju gärna att de skall ange källan förstås...
Hoppas det ordnar sig!
Jag tycker du har en fin sida så jag hoppas du väljer att fortsätta blogga...!
Ha en bra dag & helg!!!
Mia

Hulda sa...

Så mye fint du viser! Har virkelig sansen for loppisfunnene dine fra 8.mars. Nydelige håndklær.

A home far away sa...

Jag skrev ett jätelångt svar som tyvärr försvann, hoppas på bättre lycka denna gång det jag ville säga var att du inte ska ta åt dig av dumma människor, hur ska man veta om bilden är copyright skyddad då borde det väl stå eller vara omöjligt at kopera bilden

IKT i min vardag sa...

Så tråkigt att det blev lite knas, har säkert också använt något jag inte borde *osäker*...Men tappa inte sugen, det vore ju tråkigt nu när jag hittat till din sida ;-)!

Kram!