fredag 7 mars 2008

Påskpynt o shopping...

Hallooo...
Blev sååå fnissig av att läsa om Hannah i det stora grå huset...om när hennes bror kom på besök...och undra om hon inte har tvångstankar...Jag är precis likadan...Självklart måste man flytta runt grejerna några hundra gånger så fort något nytt tillkommit...ÄNDA TILLS MAN BLIR NÖJD...Tror nog det är nåt som alla
heminredare får dras med...Hoppas iallafall...Jag är så störd att jag kan ge bort saker jag impulshandlat som jag blir missnöjd med...Eller det har till och med hänt att jag kastat en blomma eller pryl som jag ångrat...Jag vet...jag måste definitivt ha nåt fel...Men man misslyckas ju ibland...Och då vill jag verkligen INTE bli påmind om det...FNISS !!!

Detta känner jag mej dock EXTREMT NÖJD MED...Man kan inte bli missnöjd om man shoppar på "Lavendel o romantik" DJUP SUUUUCK...VICKEN UNDERBAR BUTIK...
Var in dit idag o det var något jag sett fram emot hela veckan...Det finns såå mycket fiint, man blir alldeles LYCKLIG av atmosfären därinne !!! Snacka om att jag haft lilla julafton idag...Hämtat ut ett paket från Nublu och sen en låååång visit på Lavendel...

Enkel påskdekoration...

Lite fjädrar i blomman...
Nu ska ja ta kväller och slänga mej i soffan en stund...Behöver lite NRJ i morrn för att försöka göra klart en hylla jag börjat med...Återstår att se om det blir okej eller om det blir MAJBRASA...
NATTINATTI !!!

3 kommentarer:

Mitt vita lantliv sa...

Hejsan, jag var bara tvungen att kolla om jag skrivit fel, men det står Westergården! ja man läser konstigt ibland,.

Jätte fin blogg du har, gillar &så zink, men har det mest i trädgården...

Ha en underbar helg...
Kramizar Danny

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hej på dig!
Ja du, det ligger nog något i det brorsan säger om tvångsmässigt beteende, men det ska du veta att jag knappast erkänner för honom... Tror som du att de flesta av oss är lite besatta av detta ständiga pysslande och flyttande av saker.
Har också en förmåga att köpa på mig misslyckade saker, men jag jobbar på det...

Nu har även jag drabbats av den fruktansvärda magsjukan... Började kl 04 i morse och nu verkar det ha gett sig lite... Tar mig dock på huvudet när jag skriver det... För det tog om på lillstumpan efter nästan en dag utan kräkor eller annat... ;-)

Önskar er en härlig kväll, och nu hoppas jag INNERLIGT att vi slipper se Carola i Globen... Men det är jag det...

Jättekramar Hanna

Lavendel & Romantik sa...

Så mycket fint och skulle också vilja ha det du inte köpt hos mig ;-) Ha det kram/Majsan