lördag 8 mars 2008

Ärlighet och loppis...

Hej på er raringar ! Sitter och stressbloggar lite...Måste ju få min dagliga dos...Man får passa på när barnen inte är hemma. De är i Romme och åker slalom/snowboard med sin far idag ! När man får en ledig dag är det ju såååå mycke man vill göra...så istället för att ta tag i nåt så blir det lite av varje och hitodit...
Såhär fiint bidde det på köksbordet me min nygamla fina handduk från Lavendel och romantik...Tyvärr tyckte ju inte alla de...Lillstumpan tittade lääänge...sen sa hon : -Inte för att va taskig mamma meeen en GAMMAL HANDUK som duk???Allvarligt???
Har oxå vart en sväng på loppis och kunde som vanligt inte åka hem tomhänt...
6 st jättefina felfria linnehandukar, en glaskupa me fat och en vit söt skål...Summan blev 160 kr, helt okej tycker jag !
Ska glutta runt lite hos er andra nu...sen fortsätta med min hylla...Såhär är läget just nu...










TREVLIG KVÄLL PÅ ER OCH TA ETT GLAS FÖR ALLA KVINNS !!! Ikväll ser vi på schlager och hoppas Carola åker ut ( fy så taskig jag är...)men hejar på Sibel, fin låt o duktig tjej ! Hejsvejs

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

VAR HAR DU VARIT OCH KÖPT DE FINA SAKERNA??? Ja,ja.. Så går det när man ligger hemma med magsjuka. Suck. Tycker det var jättefint på ditt bord, och jag älskar rosa tulpaner. Vita, rosa och lila... Det är mina favoriter.

Visst var det TOPPEN att Carola åkte ur?! Det var banne mig på tiden att vi blev av med henne tycker jag. Är så less. På den tiden hon gjorde Gloria gillade jag henne. Men det är vad... Var den med på Främling, inte så säker..? Men i så fall 25 år sedan... Dessutom verkar hon himla falsk den damen tycker jag. Skenhelig. Nu åker jag väl dit för förtal... ;-)

Hoppas att det är bra med dig! Här är magsjukan så gott som borta. Ingen som spyr iaf...

Sköt om dig!
Kram Hanna