söndag 23 mars 2008

*VARNING*VARNING*VARNING*


Ojojoj va MYCKÄ SNASK jag stoppat i mej-alldeles själv...
NÄÄÄ inte ha ja käkat allt i skålen själv, har fått hjälp...Men ändå...
USCH VAFFÖ Ä DÄ SÅ GÖTT???

Att jag sen vart DUKTIG o PROMENERAT 3 DAGAR I RAD har nog inte så stor betydelse, för som grädde på moset har en o annan cider o starköl slunkit ner oxå...

Tänkte iallafall visa det ABSOLUT GRÄSLIGASTE-ALLA KATEGORIER I VÅRT HEM...
SÄJ INTE ATT JAG INTE VARNADE ER...PINSAMT ÄR DET MEEN KOLLA...
CHARMIGT VA???


Jaa, detta ska föreställa en tvättstuga...Brydde mej inte ens om att plocka ihop innan jag tog kort, tänkte ni skulle få se eländet totalt ärligt ocensurerat...

Till råga på allt är detta utrymme SMALT o AVLÅNGT...Att vara härinne mer än en i taget går INTE...MAN FÅR PAAAANIK !!!Nångång ska vi väl ta tag i detta...men det finns så mycket annat som känns viktigare...Så man får nog fortsätta drömma om tvättstugor i stil med Lantlifs-Anette ( SUUUUUUCK SÅÅÅ FIIINT )

Till det som är PEST hör oxå våra PIZZA-VALV mellan kök o hall och dessutom hall-finrum...DETTA SKA ÅTGÄRDAS SNART ( Men det vet inte min sambo... ;D )Orkade inte ens fota eländet...

Tänkte på vad som är bäst hemma hos oss...o frågade min kära...Ni måste bara "höra" vad han svarade...-DET MÅSTE VARA DU !!!
GISSA HUR MÅNGA POÄNG HAN TJÄNADE IN DÄR ;D

Iallafall så tycker jag att köket är det bästa...Det finns ju fortfarande saker kvar att fixa men bortsett från det då...Det är STORT och LJUST !










Hejhopp nu går jag o gömmer mej...

6 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tjohooooo...Först ut;)

Tack så mycket för din värmande kommentar!!!Hoppas det vart en trevlig påsk Helg!!!Här kommer en liten hälsning!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Hanna i Det stora grå huset sa...

Ja du, inte illa vill jag säga!
Erat kök är helt underbart! Så himla vackert! Du måste ju bara visa mer bilder från de olika rummen om köket är så där vackert! Ojoj... Nu fick jag sådan där prestationsångest igen. Vårat hem är nog mest likt eran tvättstuga. ´Trångt och rörigt, saker överallt... :-)
Önskar dig en fin dag! Strax ska jag fixa lite material till mitt bäst o pest... Konstigt att det är lättare med pest.... Men du, vilken go gubbe du har då! Som sa att du var bäst... Hmmm... När jag frågade min häromdagen sa han att det måste juu vara den lilla Sonen... Jaja. Visst är han härlig... En kille efter våra totalt 4 tjejer... Ingen favorisering där inte... ;-)
Ha det så gott!
Kram Hanna

Kannor och karaffer sa...

Men oj vilket underbart kök - förstår att du gillar det. Soffan är gudomligt vacker!!!

Första gången jag är inne och tittar hos dig - återkommer igen.

Ha det gott!
Ann

Kannor och karaffer sa...

Men oj vilket underbart kök - förstår att du gillar det. Soffan är gudomligt vacker!!!

Första gången jag är inne och tittar hos dig - återkommer igen.

Ha det gott!
Ann

Evelinas hus sa...

Tack för besöket hos mig.
Vilket mysigt kök! Vad kul att du vill lägga till mig på din läklista, jag blir bara glad.
Må så gott
Caroline

Hanna i Det stora grå huset sa...

Du är då för härlig du!!!
Dina kommentarer gör mig så himla glad ska du veta! Jag skrattar alltid högt när jag läser dem.

Hoppas att det är bra med dig och de dina!
Hörde att våren äntligen är på väg, kan det stämma? Hoppas, hoppas...
Önskar dig en härlig helg!
Kram Hanna