lördag 15 mars 2008

Lite av varje...

Kolla in vad jag shoppat idag...

Plånboken sa egentligen NEJ...men det glöööömmer jag bara jag kommer in på Lavendel......Jag vet att jag tjatar om den butiken...men den är ju såå FANTASTISK!

Var oxå förbi "Hannas"loppis en sväng...väldigt urplockat...så är de väl när man ä morgontrött...MEN jag hitta en märkbok...så nu slipper ja låna mammis hela tiden...

Ute i våran halvrisiga (suuuck) friggebod...finns massa "rämmil"...

Haar vart påväg att kasta dessa karmstolar flera gånger...MEN fick nåt ryck o kladdade på vit färg...Inte klara än...men håll med om att de blev bättre vita...



Har varit lite pysslig oxå...



Slutligen får man bjussa på ett SKRATT...Sa till mannen att han väl kunde duka me gamla handukar...det är ju såå fint...Såhär bidde det..


Han är väärldens goaste...meen sinne för d estetiska har han väl inte da...
HA EN MYYYSIG KVÄLL ALLESAMMANS...OCH GLÖM INTE RÖSTA IKVÄLL FÖR HUJEDAMEJ OM SJÖGREN VINNER...Jag hoppas på följande som topp-5...Perelli, Sibel, Sanna, Bwo och Amy !!! Allt annat vore SKANDAL...tycker jag ja...men smaken är ju som baken...Annars är jeg mest impad av BJÖRN GUSTAFSSON...VICKEN LITEN LAMMKOTLETT O ROLIG ÄR HAN OXÅ...PÖSSPÖSS

6 kommentarer:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hahaha! Närå, inte blev jag skraj inte! Tycker det var väldigt gulligt skrivet! :-)
Har precis setat och gjort ett inlägg, det blev ganska långt idag... Allt eller inget du vet...
Jag var också på loppisen idag, fast kl 09.10. Så bra med små som inte vill sova på morgonen... ;-)
Är såååå imponerad av din karmstol. Sååå svårt att få tag på numera. På Gruvgatan tog de 2000 kr för en sådan! Lite väl va?! Hittade en för några månader sedan, jag älskar den och vill ha fler...
Ja du, lavendel o romantik är en härlig butik. Jag håller mig därifrån pga dålig karaktär... :-)

Fin dukning karln din fixade! Min har nog aldrig ens försökt tror jag...

Håller mest på BWO , Sanna o Sibel ikväll... Men vi kommer inte att rösta...

Önskar er en härlig kväll!
Kramar Hanna

Hulda sa...

Så masse flott du har kjøpt deg. Den lysestaken i fattigmannssølv er nydelig. Likte så godt stolen du har pussa opp, HELT skjønn i hvitt, og nydelige puter også.

Marie sa...

Hej!
Tack för din jättegulliga kommentar hos mig!

Vilka fina saker du köpt, den där butiken skulle man bra gärna vilja besöka! Synd att man bor så långt ifrån!
Precis den märkboken har min mamma, jag kanske också skulle hålla utkik efter en egen, hihi.
Karmstolarna blev jättefina och oj så mycket fint pyssel du har gjort!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vad glad åt att han försökte...hihi
Vad söta strutar!
Mvh Irene

Smultronstället sa...

Heej!

Har inte hängt med på ett tag. Meeen duuu...ryck upp rej,va fasen så upprörd kan man väl inte bli för en bild?! då har man inte mye annat å göra. Ursäkten är säkert godtagen. Å DUUUU ska inte känna dej töntig som har en såå himla underbar blogg och skriver såå bra! jag tycker du ska börja på dina memoarer, hihi,Jag köper boken direkt, fast det kan kännas tungt och tråkigt ibland så har du glimten i ögat,pöss.

Ha det bäst!!

Kraaaam M

Millas hem sa...

Hej! Kul att titta här, du visar mycket fint!
Ser att studsmattan göms under snö!
Vi har oxå en, ingen rolig detalj i trädgården tycker jag. Men vad gör man, barnen älskar den!

"Älskar zink" heter din blogg, jag älskar oxå zink!
Trevlig helg! Kram Camilla