söndag 16 mars 2008

Titta dom lever !!!

Tjing ! Kolla va snabbt det gick att få liv i pellisarna...









Sen måste jag ju bara kommentera schlagern igår...Det var ABSOLUT RÄTT LÅT SOM VANN, tycke ja tralala...PILUTTA !!!

Trots att SANNA va bra tyckte jag SIBELS ballad va mycket bättre, mer hjärta-smärta i den...

BWO gjorde sin bästa hittills men kan bara inte me han med skägget...Barnens kommentar va bäst...-DOM SER JU UT SOM DOKTOR MUGG !!! Alla som vet hur Markolio såg ut som Dr Mugg vet va jag menar...ni andra får kolla in filmen ( där finns Bajamaja, Kommissarie Nödig, Jenny Kniip mfl. )så förstår ni...fnissfniss!!!
( kissobajs-humorn försvinner aldrig...)
Hoppas jag inte får nån på mej nu för jag lägger in denna bild...HJÄÄLP...tar risken för att ni ska få se...Änt han gulli ??? FNIIISS !

Dom galna tvilling-tomtarna gillade jag inte även om låten va piffig på sitt sätt...

Duracell-BENGTZING da? vicken NRJ...Blir trött av att titta på henne, men hon kan sjunga o låten blir man ju uppåt av...Denna kommer definitivt att bli en radioplåga...och sjungs redan av minstingen...

Sen var det ju HIMLA SYND OM AMY som inte kom bättre...Dottern grät tröstlöst för att STORA IDOLEN INTE VANN...
Och tack gode G-d att Sjögren hamnade i botten trots fylkings radiokampanj...Passade definitivt inte in...USCH INTE MIN SMAK!!!

Björn va LIKA UNDERBAR SOM ALLTID-VICKEN LITEN SKATT ;D !!!
Nu ska jag promenixa o hämta dottern på kalas ! Kramis på er

3 kommentarer:

Hellen sa...

Håller med om att rätt låt vann :)
Jag tyckte i och för sig att Sannas låt var rätt OK men vilken energi Charlotte har. Det är bara att önska lycka till inför Eurovision. Och apropå BWO ...det var ju precis som DR mugg hahahaha
Vilka fina saker du handlat på "Lavendel" jag måste nog dit jag också i veckan. Vill haaaa en liten madonna staty som jag såg i deras skylt fönster.
Fortsatt trevlig kväll!
Kram Helen

Smultronstället sa...

Jaja jovisst e låten bra med Pirelli men jag blir såå trött av att hon åxå måste ha de där fläktarna,nördigt.

Shit vad din pellisar har växt!mina har knappt kommit upp å nu klöpp jag ner dem så de sku bli lite grövre(ooops hehehe). få se vad de blir.

Ha de gött!
Kram M

Hanna i Det stora grå huset sa...

Oj vad dina pelargoner har tagit sig fint! Mina är på g, glömde ju ta fram dem i tid... :-/

Melodifestivalen ja. Hu då för Perelli. Tycker inte om henne och det hon utstrålar. Tycker hon känns så oäkta och så gillar jag ju inte sådan musik. Så jag blev grymt besviken jag, hade hellre sett Sanna som vinnare. Och hon fick ju folkets röst, men vad gör det när det finns experter....
Gillade BWO, och jag tycker om Alexander Bard... Han är ju så himla cool! Han står där helt utklädd och ser så allvarlig ut. Gillar honom mer och mer för varje gång.
Ja,ja. Lika bra att skicka Perelli till den andra tävlingen . Den är ändå så trist att man somnar. Och där brukar det ju finnas fler som ser ut som transvestiter och aliens. Hon kommer att passa in perfekt!

Önskar dig en fin måndag i snön!
Kram Hanna