onsdag 19 mars 2008

Mera jobb...

Heej titta vad vi fått av min snälla mammsing...Hon höll på att drunkna i sina auktionsfynd o man vill ju ställa upp o hjälpa till ;D Hon är en riktig arbetsmyra o har tagit av all färg...bara å slipa...( suuck dä ä ju sååå trökigt, men få väl passa på när man ä lite bannad...då brukare gå undan...undras vem som ska få äran att gå en rond me mej ;D )
Ni tror väl inte att jag tänker låta den va trären...???furu look alike? NÄÄÄÄE...tror inte det...ÄR ALLERGISK MOT FURU...Gulligt papper inuti va ?


Vakna igår me värsta mört-ögona...ÖGONINFLAMMATION...hur snyggt är dä på en skala ...Tog lite tröstshopping i centrum igår...eller vadå centrum...Det finns inte mkt till centrum kvar i denna stad pga en GIGANTISK TUTTE ;D meen iaf så köpte jag dessa UNDERBARA KUDDFODRAL...som jag länge spanat på...
OCH TADAAA GENAST BIDDE ÖGONA BÄTTRE......


*LER FÖR MEJ SJÄLV*
Ni är med va???Pöss o kram

1 kommentar:

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå!
Tittar in en snabbis medans färgen får torka lite ... (målar, och väntar inte 12 timmar mellan lagren precis... ;-) )
Vilket härligt litet skåp du fick av din mamma... Lyllos dig....
Trist med ögonen... Inte kul med mörtögon... Hihihi!!! Lät så kul!!!
Fiiiin shopping!!!

Jag önskar dig en härlig påskhelg!
Kram Hanna