söndag 1 mars 2009

Spegel spegel...

Hejhopp ! näää ingen järnsäng på gång än ;D MEn Sickan har en annan plan. Kanske ni får se sen OM det blir en FLIPP...Blir det FLOPP så skäms jag väl för mej själv haha

En tröst istället för sängen vann jag för en liten stund sen på Tradera ;D JIPPIIIEEE!!!Så nu kan jag ha dessa när jag sen nångång i framtiden...ligger o gosar ner mej i snyggaste järnsängen ever, kamma och beundra mej i spegeln- NOOOT!!!!
( För ger mej gör jag inte, jag SKA ha en sån säng )

Lånat bilden från Tradera !

Pusspuss <3 K

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Undrar vad det är för plan. Så fina sker du har hittat på tradera. Är ju helt perfekt att kunna köpa och sälja där.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vilka fina fynd!
Du jag hittade en kanon fin säng på blocket i veckan och tror du att den blev min...nä snyft.
Men hoppas att det kommer in fler..ler
Kram Irene

Från A till O med Jenny sa...

Tack så jättemkt för mitt pris jättefina saker.
Även själva omslagspappret/kuvertet var uppskattat för lillkatten sprang med nosen i det i minst en kvart...*ler*
Ha det super
kramis

Vitt och nött sa...

nu blir ja nyfiken på din plan :)
hoppas verkligen du får tag på din efterlängtade järnsäng!

va fina saker du hittat på Tradera! går å hitta mycket fint där.

ha de bra!
kram!