måndag 9 mars 2009

På begäran...

Hej fick nyss ett mess av min käre mor som ville se lite blogg-nytt...

Tyvärr så känner jag att jag har en svacka igen...Och brist på ideér...Är nog lite vårtrött tror jag...Är en sån där känslig person som inte bara drabbas av höst-trötthet, utan även vår o då är det nästan värre...

Lite bilder från nydonade hallen uppe men VARNING, inget märkvärdigt, har inte haft inspiration att lulla och pimpa ;D men en liten titt kommer här då!

Har iaf fått upp gardinerna på trekvart...Borde strykas lite bättre ser jag nu...och vajern måste spännas...Å inte är jag nöjd heller. De ÄR grå-vit rutiga men ser ju blåsvart enfärgade ut...Banden blev ett fjasko...usch va fult med blanka band...Så går d när snålheten är framme...för det va faktiskt billigare med blanka än vanliga bomullsband...men jaja...Ha överseende...



Nöjd nu mammsen ??? Pöss/K

11 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh du visar så fina bilder!
Tycker att gardinerna är kanon fina.
Tavlan är också helt i min smak..ler
Kram Irene

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att du har hunnit få till mycket och att det blir så fint. Var väl precis som ni blev klara. Med allt jobb som ni lagt ner på panelen så har du väl inte så mycket ork till övrigt.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Inte behöver du styla o piffa!!
Du har ju jättefint :)

Kram Jeanette

Hagbacken sa...

Nemen gummsan, nu är du väl lite vääl självkritisk?! det ser ju huur fint ut som helst! Det är bara du som stör dig på alla småsaker (för det gör ju aldrig jag hemma?-typ JO, JÄMT)

Vad roligt att din mamma läser din blogg, min mamma skulle aldrig intressera sig för min tyvärr...

Kram Linda (som alltid mer el mindre är deppig...)

Hagbacken sa...

Abselut, tycker jag me....KRAM!

nea i det gula huset sa...

Men du! Vad du är kritisk! Jag tycker att det ser jättefint ut alltihop!

He he..kan förresten se ditt flin när du fick sängen så billigt! Verkligen ett bra pris!

Kram Nea

Vitt och nött sa...

åh va fina bilder du visar! det ser ju jättebra ut!

hoppas att du känner dej lite piggare snart!

STOR KRAM!

In my house sa...

ÅÅÅÅÅå, sicka snygga Rullisar!!!! Å du, jag ha vatt så kass på att kommentera,,, fullt upp - med allt möjligt!!!!

Idag ska jag nog baka,,, så sugen T-kakor (som vanligt) haha!!

Ha de gottit min snuffs,,,, pöss å nyp j

Vita små hjärtan sa...

Oj så fint!!!! Kram

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vilken fin tavla du har där hemma:)
Ja, jag känner mig lite trött jag med, längtar efter våren.
kram/S

Smultronstället sa...

Hej Honey :-D
Gudars så mycket fix ni hunnit med, jag har ju inte kommenterat på länge, ber om ursäkt men du vet hur det blir i perioder med jobb..
skåpet från Skåne blev ju helt underbart!!! och råspånten med fettvalkar åxå;-)
Hoppas att allt är väl med Er!

Massor av kramar M