måndag 23 mars 2009

Vårtecken ?!??

Hej alla goa` !!!
Läste nånstans en uppmaning att visa vårtecken på bloggen o såhär soligt och vackert vårigt är det hos oss just NU...



Neee inte alls nån vår pågång...samma gamla vanliga slask o typiska påskväder ! Hoppas det ger sej till påsk annars får vi käringar problem att hitta till Blåkulla med kvasten ;D

Lite bilder från vår helg...



HOPPSAN...VAD händer här ??!!

Har jag hittat ett nytt projekt till mej...OCH mannen ;D JUPPS!!!
Han blev såå GLAD att han slapp ligga på sofflocket med sport på dumburken och en öl i näven *hehe* !!!

Ni tror väl att jag är endera en satkäring som sätter mannen i arbete hela tiden eller att jag fjäskar och smörjer honom med smicker för att få honom dit jag vill...
Kan avslöja att jag nog är både och...*LER*

NÄÄDÅ vi brukar hitta en schysst arbetsfördelning hemma hos oss och han är definitivt INGEN toffel för det skulle jag INTE stå ut med...Lite jä'lar anamma måste d finnas i min karl annars sku han jubli rejält överkörd ;D *fniss*!!!



TJOLAHOPP så var dom dörrarna kapad och på plats ( eller så måååste vi nog flytta dom lite mer åt vänster...)OBSERVERA att dörrarna är ditsatta tills vidare...eftersom vi snart SKA byta det fruktansvärt fula, vidriga väv-taket...Förstora bilden om du vill gottigotta dej åt vårt elände ;D



Här kan ni oxå skymta järnfåtöljen som jag klämt in trots att det egentligen känns som den inte får plats...Den är inte klar än. Ny rapport härifrån kommer när dörrar o säng är klara!


Vad tror ni ?!

Känns som det kan bli liiite mysigt iallafall ;D
TACK SNÄLLA MAMMSEN IGEN FÖR DÖRRARNA ;D Pusspuss /K

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det ett riktigt skitväder. Så snyggt det blir hos dig. Dörrarna var ju underbara. Här börjar gubben mjukna lite så att det blir nog hall projekt i påsk; *s*.

Ha det bra!
Kramar Ullis

Liten Bod sa...

Superfint med dörrarna där! Jag blev såå inspirerad! I ett nytt hus finns det inte så mycket hela väggar att fälla in fönster i, så din variant av rumsavdelare ska jag grunna på! Håller med dig helt i beskrivningen och hanteringen av karlar :) Kram, Tina

Smultronstället sa...

ÅÅÅÅ sååå fiiiiint :-D
det blir jättemysigt, gud så snyggt med fotöljen din lyckost *avis*


Kram M