måndag 30 mars 2009

Fääääääärdig !!!

hallå !!!
Jopp NU är det klart i vardaxrummet ;D eller klart å klart...Blir man nånsin d?Näää knappast...Taket ska vi snart byta,likaså golvet (enligt mej iaf...) tjock-teven vill man ju byta ut men men man är ju tyvärr inte gjord av pengar! så för tillfället kallar vi det klart ;D
Så idag ska ni faktiskt få se lite helhetsbilder :

Har målat en krans av löv på mellersta glasen med penna från Panduro. TYVÄRR syns det såå dåligt, gick inte att få med på bild, kanske funkar bättre på kvällen...kan iaf rekommendera den som är sugen att prova. Hur enkelt som helst ;D



På soffan har jag lagt ett nytt överkast från Indiska, skyddar bra när vi har våra choklad-orgier, chokladomaner som vi är ;D
Lampan kommer från Ikea å är sjukt snygg, enligt mej...Lite industri-look Skulle kunna ha hur många som helst. Har 2 st i sovrummet också ! Här hamnade också vårat fina trädgårdsbord, inflyttningspresent från mam o pap. Kan inte fööörstå hur hon kunde skiljas från det ;D


Fåtölj klar !!!



Min älskade ljusstake å lite loppisfynd...




Åsså matplatsen där vi brukar äta på helgerna o när vi har gäster!I helgen avnjöts Hasselbackspotatis här och till det vin isåpass stor mängd att jag glömde earth hour...och sambon flög upp ur soffan 21.30 och SPRANG RUNT Å SLÄCKTE ÖVERALLT *FNISSAR* En timme sen va han, min käre man HAHA !!!

Önskar er en härlig vårvecka, här ligger snön kvar plus att vi fick ytterligare snöstorm i lördags!

Psst 1. Ni glömmer väl inte tävlingen som kanal 5 och Indiska har ? Första dan idag, ska bli såå spännande att se bidragen Heja Hanna ;D

Psst 2. MISSA INTE BALLAR AV STÅL IKVÄLL 21.55 OM NI HAR LIKA SJUUK HUMOR SOM JAG ;D
Kraaam /K

8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ojoj vad fint ni har gjort det, älskar dörrarna!

Och visst är Ballar av stål bra :-D

kram

Vitt och nött sa...

ååh vilket underbart rum!! såå fint ni har det!

va fin kransen på dörren blev!

ha de gott!
kram ellen

Smultronstället sa...

MÄÄÄGUUUUU va FIIIINNNT :-D
helt underbart!
ja hahaha klart jag inte missar ballar av stål, höll på å kissa ner mig sist. Wipeout missar jag inte heller mina favvo progr.just nu,höhöhö. e de nåt me självförnedring som e kul kanske;-)

Massor av kjamar
M

Liten Bod sa...

Såå fint! Vilket jobb ni lagt ner! Kransarna på glaset var en jättebra idé. Måste testas någon gång :) Jag glömde också Earth Hour tyvärr, det var ju en sån bra tanke. Kram, Tina

ängeln i vitt sa...

Himmel så fint alltså. Nä, jag måste kolla igen :D

Kram på dig / Carina

Ullis/Leva på landet sa...

Så snyggt det blev. Njuter. Vilken bra idé med kransen på dörren. har helt missat den pennan. Självklart måste man in och rösta på Hanna. Jättekul att hon är med.

Kramar Ullis

Vita små hjärtan sa...

Oj så jättesnyggt!!! Kram

Fredrika sa...

Det är som en dröm alltihop. SÅÅÅÅ fint, vad ni/du jobbat!
/Fredrika