fredag 20 mars 2009

Nykäääääär ;D

Hejhopp alla glada !

Har ni vårkänslor ? Det har jag just nu...Precis kommit hem från en snabbis på stan...En titt hos Majsan på Lavendel o romantik slutade med en NY KÄÄÄRLEK ! har äntligen köpt mej en sån här som jag länge sneglat på...Ville egentligen ha en större men kan inte hitta någon, nån som vet?


Den är alldeles uuunderbar o passar överallt ;D Titta så bra ihop med sängen !



Har budgetpysslat lite häromkvällen. I brist på fler gamla örngott så köpte jag billiga enkla vita på Rusta, 20 kr för 2 och satte på lite spets !
Före :


Efter :





Med detta önskar jag er alla en riktigt härlig helg och håller tummarna för lite soool !
Kram o puss dammtuss/ K

13 kommentarer:

Ida sa...

Vart köpte du denna? Vill med ha men kan tänka mig att den kostar en del ;) Hade bra kram

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å kanon fin kyrkoljusstake!
Hm lär nog härma dig med dom otroligt fina örngotten.
Kram och ha en skön fredag/Irene

Vita små hjärtan sa...

Men å så fint!!! Kram

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Vad fina örngotten blev!
Smart o snygg lösning!

Jeanette

Hanna sa...

Fina bilder och underbar ljusstake!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Jättefin kyrkoljusstake du köpt!!
Va lätt att fixa till så fina kuddar. Tack för tipset!

Trevlig Helg!
Kraam från Benita

Snuttan sa...

Vad underbar den är. Vart kan man köpa den?

Ha en underbar helg
Kram
Åsa

Hagbacken sa...

Men du vad fint allt blev! Ljusstaken passade verkligen där bredvid sängen...å så enkelt, men fint med örngotten!

Å du..jag är nog tuffare än vad många tror...JAG tål nog...*s*

Kram på dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Så snygg ljusstake. Visst är det ett bra sätt att budgetpyssla på. Har faktiskt sålt några på tradera också.

Ha en skön helg!
Kramar Ullis

Vintage sa...

Underbar ljusstake och din blogg är superfin !Stor kram Susanne

Smultronstället sa...

Tjolahopp, jag vill absolut att ni kommer när ni känner för det, hellre det faktiskt för nåt att göra har man ju hela tiden och som det ser ut så blir det allri av annars så kom när det passar er. Meeen t helgen ska vi på 40 års fest å hjälpa syrran att städa huset så att de kan flytta hit snart. Helgen efter har vi inget inbokat om det inte blir flytt förståss, så ni får gärna dyka upp.

Appropå party så har jag tänkt bjuda hem några bloggisar bara det blir lite skönare ute.

Seee ya sooon, pusspuss :-D
M

Lavendel & Romantik sa...

Hej vad fint det blev...Och du den du ville ha + den du köpte har utgått hon ringde idag bara så du vet...Kram/Majsan

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Det där var allt en snygg ljustake, kul för dig:)
Söta örngott också.
kram/S