torsdag 12 mars 2009

Stolpiller någon ?

Halloj mina små goa semlebullar ;D
Hur har ni det ? Här kommer hälsning från magsjuke-land...(peppar-peppar bara minstingen än...)Men nog om d...Jag tänker INTE *skriker* bli sjuk...

Känns som d är många som i omgångar tröttnar på bloggeriet o funderar på att lägga ner, så oxå jag...MEN NEEJ jag skulle inte klara mej utan er kära bloggvänner och även om man ibland har total blogg-torka så brukar ju lusten alltid komma tillbaks.



Att titta runt hos er andra ger såå himla mycket...
GUDARS såå MYCKET INSPIRATION NI GER MEJ, ni är helt fantastiska. Jag köper nästan inga inredningstidninigar längre, för jag tycker att Vakre hjem och bloggarna räcker...( Detta sagt av en före detta storkonsument ;D )

Tänk så kul d vore med en MEGA-STOOOR-BLOGGTRÄFF I SOMMAR ;D Kanske svårt att få till men my goood va d vore trevligt att få dricka vin och snacka inredning, karlar å strunt med er en heel kväll ;D

Nu ska jag sluta pladdra och så ska ni få se vad jag gjort senaste veckan...

TÄNK att man kan vara sååå URLESS på att måla...och baara vänta på att d ska bli klart...Men sen när man äääntligen är klar så går d bara några dar innan man kommer på sej själv att sitta med handen i färgburken igen ;D

Mina piss-gula stolar har fått nytt liv...Och äntligen, äntligen har jag sytt stolsvolangerna jag gruvat mej för länge...
Före...En stol påbörjad...


Efter:


Sydde volangerna extra långa för att de inte ska stå rätt ut eftersom jag köpt rätt grovt linnetyg o sen tycker jag d är snyggare ;D


Shabbat till dom lite lagom...


Jag gjorde det enkelt för mej o köpte bomullsband att knyta med...


Knytning a`la Calle Larsson ;D

Har åxå satt upp mina väggord som jag köpte på Tradera BILLIGT ! det var ingen annan som ville ha just denna sort å d passa mej bra som helst vill ha nåt som inte alla andra har...Hade egentligen tänkt texta själv, men bara inse, kommer aldrig få tid till d...




Må så gott i helgen.I morrn drar vi till Uppsala och ska hämta järnsängen oh lala` *HAPPY*
Hoppas bara d blir så bra som jag hoppas...En tur till Ikea lär d oxå bli och kanske nåt mer kul...Nån som kan tipsa om nån bra butik eller loppis???fast d är ju lite bråttom, åker i mon o ska övernatta ;D Oooooom vi nu inte får magsjuka...

SÅÅ GÖTT!!! Puss kram kravbanan /K

7 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å tror att magsjukan bara går runt!!
Hoppas att du klarar dig..så att den otroligt fina sängen kommer på plats.
Känner igen mig i allt du skriver..ler
Om bloggen och målarfärg.
Kram och jag väntar men spänning på att få se sängen.
Irene

Smultronstället sa...

Yohooo :-)
Ja du har rätt, jag känner mig träffad ang bloggtorkan som nu har varit rätt långvarig å inte haft någon som helst lust, meeeen precis som du säger så börjar jag nu känna att lusten börjar spira, det kan hända det resulterar i ett inlägg i helgen...maybeee...

Ha så mysigt i helgen och jag känner på mig att den här gången klarar du dig från magsjukan ;-)

Kramkram M

Liten Bod sa...

Så fint du gjort med stolar och väggord! Jag skulle också jättegärna träffa lite bloggare "live", nu när man hållit på ett tag :) Hoppas du klarar dig från magsjukan. Jag väntar med spänning på bilder av järnsängen! Kram, Tina

Vita små hjärtan sa...

Fina stolar. Å väggord är ju fantastiskt!!! Kram

Hagbacken sa...

Jaadu, här har du en till som nu ÅTERIGEN funderar på att lägga ner bloggen...men ska kämpa på lite till! Stolarna blev ju hur snygga som helst! Jag kommer defintivt på bloggträffen om du fixar den ;)

Åh vad kul med ikea och att få hem sängen, blir lite avis faktiskt...

Jättefina väggord också, kul som du säger med ngt som inte alla andra har!

Kram på dig och trevlig helg!//Linda

Vitt och nött sa...

men ååååååh va fina dina stolar å stolsdynor blev!!

ja ä såå glad för att du inte slutar å blogga! är inne hos dej ofta :)

har nu en skön helg å hoppas du klarar dej från magsjukan!
kram ellen

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att ni klarar er från magsjukan när du ska ut på sådana äventyr. Det där med en super blogg träff skulle vara häftigt. Jättefint väggord du har köpt. Funderar på om det finns sådant självhäftande genomskinligt papper som man skulle kunna köpa och skriva ut själv på.

Ha en bra helg!
Kramar Ullis