fredag 27 februari 2009

Wanted!!!Järnsäng, dead or alive!

Hello...
...Mmm en järnsäng, det är en av alla saker som stått(alltför)länge på min önskelista som jag har i mitt huvud...Har letat länge både på loppis och blocket. Inte blir min längtan mindre av att se alla andra bloggares ljuvliga sängar, mmm i love it!!!

Fast det är ju en del av tjusningen med att vara en loppisälskare... Letandet efter alla dom där underbara saker man har i sitt huvud!...Tills vidare får man nöja sej med annat. Alltid finns det nåt...oftast nåt man inte haft på sin önskelista men som gör en lycklig just för stunden ;D
Mina senaste loppisfynd:

En till virkad pläd ( kan man ha för många???Neee...) bara 25 kr...och lite annat smått o gott.

Jag har tillbringat 3 dagar hos mina föräldrar med barnen och gjort INGENTING och det var alldeles UNDERBART att bara få vara, SLAPPA, bläddra i tidningar, gå på loppis, dricka vin...SÅÅ SKÖÖNT att bara lämna KAOSET hemma och bara dra...

Igår när jag kom hem så var taket så gott som klart, mannen har haft dubbla arbetsskift ett tag men nu är det NÄÄÄSTAN KLART, sånär som på lite finlir...Ska snart slänga mej på alla fyra och skura golvet...En viss person strunta i att använda täckpapp, ivrig som man var att få börja...

Ha en gossig helg pöss / K

3 kommentarer:

Vitt och nött sa...

åå va ja blir nyfiken på å få se det ni pysslat med!

låter som om du har haft tre sköna dagar, det behöver man verkligen ibland!

ha en skön helg!
kram!

Liten Bod sa...

Vilka kanonfynd! En sådan där form i bleckplåt skulle jag bra gärna vilja ha, men ser aldrig några (förutom i bloggar då). Jag nöjde mig med en ny järnsäng till slut, springer jag sedan på en gammal som jag har råd med får jag väl byta då :) Så gör jag med det mesta, annars skulle det ju aldrig hända något! Kram, Tina

Ullis/Leva på landet sa...

Så mycket fint du har hittat. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med järnsängen. Här har vi inte heller sportat på lovet, men haft det så otroligt skönt. Underbart skåpet blev.

Ha en bra helg!
Kram Ullis