lördag 4 april 2009

Blocket = bra business ;D

Tjoflöjt !
Hoppas ni har lika underbart väder som vi har, strålande soool å klarblå himmel...Som gjort för att...Dra iväg x antal mil för att hämta Blocket-fynd ;D ;D ;D

Det bidde detta sminkbord...400 får väl klassas som ett fynd!!!

Det har gammal slipad spegel och små trähjul, mycket praktiskt o fint ;D
Det är äldsta dottern som ska ha det o VIPS så bidde det en sekretär över *flinar* Men lite om-möblering ska nog lösa det lilla problemet...Vi har ju en friggebod som behöver inredas så det va ju inte helt onödigt ;D

Eftermiddan har jag tillbringat i solen, med skurvatten och målarpensel...Så nu är det målat första gången. Visar mer sen när det är klardigt !
Ha en mysig kväll kraaam/K

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken energi du har som hela tiden hittar på nya projekt. Den var jättefin. Kommer att passa bra till tjejen.

Kramar Ullis

Smultronstället sa...

Å de va snyggt , kommer såklart bli gör fint i vitt,charmigt med de små hjulen.

Man beh. faktiskt inte springa i blodomloppet..en promenad fixar väl alla å så lite trevlig picknick på det ;-)

Här har A å grannarna börjat bygga brygga, kan ju vara skönt att ha en egen ibland..Jag har hjälpt syrran å flytta lite, ska nog hämta mer idag...kul!

Ha det gött:-D
Kraam M

Vita små hjärtan sa...

Vilken fin!!!! Det var väl värt o åka några mil! Kram

Hagbacken sa...

Vad superfint det var...kommer bli kanon som vitmålat!

Hoppas du haft en väldans skön helg i solen!

Kram Linda

Hanna i Det stora grå huset sa...

Jäklar, du hittar ju de bästa fynden hela tiden numera!!!! Nåväl, det unnar jag dig såklart! :) Den där kommer ju att bli så himla fiiin! Funderade lite på ditt överkast från Indiska... Är det den kritvita, eller den med lite beigea trådar du köpte? De är sååå fina båda två tycker jag...

Dina bilder i förra inlägget är så snygga. Nu måste du bjuda hem oss snart, så vi får sitta där o njuta... ;)

Idag blir det bjudning hos mig.. :/

Kraaam Hanna

Lilla Trollbacken sa...

Fint fynd du gjort.400 var ett bra pris!
Så himla fint du har hemma.
det där med penna på glas måste provas!
Ha det bäst!
Gabrielle

Hemmet Är Min Borg sa...

hejsan
här tror jag inte jag har vart förut
oj så mycket fint du har i ditt hem
önskar dig en fin kväll
kramis jeanette