lördag 14 februari 2009

Och vinnaren bleeeev...

Hej alla små hjärtan ;D



Tävlingen är avslutad...TACK alla ni som ville vara med, 43 stycken och det blev nytt rekord för mej i antal kommentarer *KUL*


Och vinnaren blev.....Ta - daaaaaaa...

PYSSEL OCH TRAMS

GRATTIS GRATTIS !!!!

Och ett litet tröstpris går till :

FRÅN A TILL O MED JENNY...

GRATTIS TILL DEJ OCKSÅ ! Extra kul va det ju att vinnaren var HELT NY för mej TROTS att detta komiskt nog var en bloggare från samma lilla håla som jag bor i ;D

MAILA ERA ADRESSER SÅ KOMMER ETT PAKET PÅ POSTEN !

En fortsatt trevlig lördagskväll önskar jag er ALLA ! Härhemma blir det melodifestival såklart ( heja charmtrollet Måns och för husfridens skull Amy ;D Förra vecka tyckte jag Alcazar va överdrivet BÄST !!! )och sen en riktig rysare på det... ;D Ska se Saw 5...Brrrrr !!!
Kramisar <3 K

7 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till vinnarna. Hoppas att du är piggare nu när du har lyckats att sysselsätta gubben ett tag, *s*. Det ser ju så fint ut med råsponten. Ska bli så kul att se hur det blir när du fixat till allt.

Ha en bra alla♥dag!
Kram Ullis

Från A till O med Jenny sa...

Tack så jättemycket vad glad jag blev. Mailar adressen omedelbart
Kramis

Anonym sa...

Utmanad!!! Kolla min blogg. Kramar.

Pyssel och Trams sa...

Tack så hemskt mycket!!!=D
Vilken härlig start på den här dagen!!
Mailar dig nu!

Kram Anna

Fröken Eko sa...

Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

/F

Britt sa...

grattis till vinnarna!

Kram britt

Vitt och nött sa...

Grattis till vinnarna!

hoppas du mår bättre! lät ju inte alltför roligt..

kram