måndag 16 februari 2009

Sex, sex...

SEX ???
Tänkte väl att detta skulle fånga er nyfikenhet !!! Nu var det inte såå spännande som ni kanske trodde ;D
JAG HAR BLIVIT UTMANAD av Florist javisst och då ska man visa BILD NUMMER SEX UR MAPP NUMMER SEX...
Nu va jag ju tvungen fuska lite för ni hör ju på namnet VAD som döljer sej i mapp sex...Nakenbilderna från Ibiza tänker iallafall inte jag roa er med !!!

*SKOJAR*

Jag har ALDRIG varit på Ibiza ;D *fniss* så här kommer min sex-bild :

En helt ostajlad bild på vårat hus, hur sexigt var d på en skala !?!? Med halvdöd rosenbuske, sladd hängande och heldöa grankvistar från förra våren...

Nåja ny vecka och nya tag...Vi hörs pussisar <3 K

Tillägg: glömde visst skicka utmaningen vidare...(Tur huvet sitter fast på kroppen annars sku man glömma d nånstans oxå...)Jag utmanar Linda vita lantliv OCH det pga att hon skriver så härligt å bjussar på sej själv. Ska bli spännande att se vad hon har i arkivet... SÅÅ KOM IGEN IGEN BRUDEN Å VISA OSS DIN BÄSTA SEXBILD ;D

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Men jag som hade väntat mig något helt annat när du skrev om sex, *s*. Har du så där fina fönster på din farstubro, blir så avis. Tycker de är så fina och skulle vilja ha det överallt. Ser ju så härligt ut fast det är ostajlat.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Hagbacken sa...

Ostylad el ej, det var verkligen en nice bild...ni har ett sådant fint hus!

Inte hunnit gratta t vinnaren än heller...så grattis!

Kram på dig!//Linda

Vita små hjärtan sa...

Vilken fin veranda du har. Ha de gott!

PÄRLOR av SKROT sa...

Hej!! hihi du fångade min uppmärksamhet iallafall satt och småflinade hela tiden jag läste ditt inlägg,
Kramar Sussie

Hagbacken sa...

jahddu...det kan bli farligt, det! Det ska du nog få ångra...*s*

Ne då, skämt å sido...fattar inte riktigt reglerna...om det ej finns sex bilder i mappen sex då?

Kramizz igen...

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilken otroligt fin veranda du har!
Å jag som trodde att jag skulle få se nått sexigt...ler
Kram
~ ♥ Irene ♥~