onsdag 11 februari 2009

Uttråkad !!!

Hej godingar är fortfarande klen. Hostar, hals o huvet dunkar, såå slut att jag blir yr bara av att gå uppför trappan...Detta är såå frustrerande...Var jag än tittar ser jag jobb...Jag vill, jag vill jag vill såå mycket men orken finns inte.

I måndags låg jag heela dan men igår em höll jag på att få psykbryt. ÄR SÅÅ UTTRÅKAD!!!(kan inte vara still o sysslolös...går mej på nerverna...)tog panodil och satte igång att måla lite råspont...D tar sej men ujuj myyycket jobb kvar...Hur ska detta gå när arbetschefen är helt ur gängorna ( moi alltså )Tack o lov är d full fart på guben...Han har tom erkänt att han tycker d är KUL!!!
En sån himla tur han fick tag på mej ;D Jag ska nog kunna sätta hnm i arbete några år till...
Arbetsrummet är klart återstår bara piffing och lullull...så mer än såhär får ni inte se idag!

Sen kan ja berätta att sambon nappade (utan muta)på min ide´att köra råspont heeela hallen uppe...WIIIIHHEEEEE !!! Så mitt "arbete" denna vecka verkar bestå av att beundra hans skruvande ur grodperspektiv i soffan...Inte helt fel i och för sej, synd att man inte har lite chokladpraliner... ;D

Det blir sååån himla stor skillnad på hela atmosfären häruppe, är såå NÖJD!!! ( ja det händer faktiskt...)

Ni kan fortfarande vara med på min lilla UTLOTTNING !!!
Lämna en kommentar på nån av inläggen från denna vecka o länka så är du med ! Det går oxå bra att maila !
Ha det gott / <3 K

7 kommentarer:

Hagbacken sa...

Å det blir ju såå snyggt, tycker du verkar vara en super-arbetsledare trots förkylningen...*s*

Och så blev jag inte LITE danssugen då POKER-FEJS drog igång här inne...farligt, farligt...fast iofs bra om fläsket fick sig en omgång....*ler*

Kram och krya på dig!//Linda

Zarah sa...

Härligt med karlar som fattar poängen och "sitt eget bästa"! :D

Krya på dig.

Smultronstället sa...

Å gud så snyggt det blir!! KUL.
A ska börja med badrummet på fredag, e lite nervös, men han skall vara ledig och vill väl börja med golvet innan jag kommer hem..tänk så blir det helt taikon...kommer vara nervvrak innan jag e hemma på em,hihi.
Jag börjar åxå känna mig seg i kroppen å halsen..fasen jag varken vill eller har tid å vara sjuk..
Jag e såå sugen på å dricka lite vin å tjattra lite med er.

Krya på rej
Kram M

Smultronstället sa...

Måste fråga om du ser mina bilder på höger sida hos mig? eller dem lilla bilden brevid kommentaren, det gör inte jag, vete katten vad det har blivit för fel.

Puss

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hallå!

Men jisses, här har jag missat en del!
TRÅKIGT att vara sjuk när man vill så mycket, och har att göra. Men du hinner, snart du frisk igen, vila när det behövs!
Och ett stort grattis till din härliga blogg som fyller ett år!
Jag minns när du startade, gillade dig direkt! Tycker tat du har helt rätt i det du skriver om att det borde vara lika bland oss kärringar i verkliga livet. Men, men. Kul att vi funkar här iaf! ;)
Vill såklart vara med i din tävling, trots att jag har en sådan stake. Men kan man få för många stakar??? Hehe! Närå, men just den där ÄLSKAR jag! Länkar och håller tummarna HÅRT!

Hoppas att du mår bättre, och att du får en fin helg!
Här känns det i kropp och hals idag, och mina två tjejer är hemma från dagis och skola med halsont och feber. Våran tur nu?
Om du ska till gamla Willys snart så kan du ju kolla in borden som står där mot mitten, bland alla möbler och fundera vem säljaren är! ;)

Sköt om dig!
Kraam Hanna

Hanna i Det stora grå huset sa...

hmm, stavningen... Pekkas fel?

gamla skolan sa...

Önskar dig en riktigt mysig alla hjärtans dag ! Krya på dig ! Kramar Susanne / den gamla skolan