måndag 23 februari 2009

Nymålat !

Gokväller` hoppsansa vad vi har vänt på dygnet...redan...Lov för barnen då blir allt upp o ner å ner å upp...å lörda`hela veckan!

Undrar om sportlovet är gjort för att vi föräldrar ska ha nåt att ha ännu mer dåligt samvete för...VADÅ SPORTLOV?Bara namnet ger en`ju stress-migrän...
Än så länge har vi inte sportat, hör ni d alla rektorer ;D *HAH*

I helgen har mannen snickrat, kapat brädor och skruvat precis som förra helgen...Å jag har målat, målat och MÅLAT *SKRIKER SNART HYSTERISKT I FALSETT*

Tycker ju om att måla men nu har d känts hopplöst ett par dar, som att d aaaaldrig kommer bli klart...men jag får ju skylla mej själv, jag VET!

Som ni ser så är iaf detta skåp klart...eller så gott som iaf...Förbaskad man blir när den bruna färgen "blöder" igenom...Tvättat hur noga som helst å målat flera lager...Till o med provat lacka 2 ggr men d vill inte ge sej. Nåja skam den som ger sej...Tänk att man lägger ner MASSOR av TIMMAR på att måla och sen skrapar man bort färg för att ge det den slitna looken som är såå sjukt SNYGG, Vilken idioti ;D

Beslagen saknas ju fortfarande men d kommer...
Kommer ni ihåg hur det såg ut när jag köpte det?

I morgon packar jag me alla ungar o åker till mina föräldrar o VILAR ett par dar från alla färgburkar ;D Ska bli såå skööönt, dessutom ska jag ta en lååång em på Loppis där jag SKA göra tidernas FYND, för det HAR jag bestämt ;D
Puss på er allesamman o sporta lagom ;D <3 K

7 kommentarer:

Liten Bod sa...

Superfint skåp! Prova med kvistlack, jag tycker det hjälper. Kram, Tina

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å vad jag blir avis!
Kanon fint skåp...vill haa
Kram irene

Vita små hjärtan sa...

Oj vilken skillnad lite färg kan göra...(eller mycke färg :) )Kram

Vitt och nött sa...

va fiiiint skåpet blev! vilken skillnad! man blir lika förvånad varje gång :)

ha de gott!
kram ellen

Anonym sa...

Så fint :) Kram

HEMMA HOS LINNÈA sa...

HALLO

Skåpet blev jättefint....helt otroligt vad snyggt det blir med bara lite färg.
Ha en trevlig helg
Kram Liselotte

Lotta sa...

Jättefint skåp,vit färg gör "allt".Och lite slip och skav :)så blir det ursnyggt.
Kramis Lotta