måndag 9 februari 2009

Älskar zink 1år

Hipp hipp hurra för min lilla blogg som har 1-årsjubileum !

Jag ligger nerbäddad med feber och hostar och kraxar så nåt kvalitetsinlägg blir d inte från mej idag. MEN på nåt sätt ska vi väl fira att jag blivit kvar i bloggvärlden såhär länge ;D
Som d känns nu så blir jag nog kvar ett tag till. Det är alldeles otroligt hur mycket bloggandet ger i form av inspiration, ideér MEN också en massa helt underbart rara nya vänner.

Tänk om det vore såhär enkelt i den VERKLIGA världen för tjejer, brudar, kvinnor, tanter att umgås och ge varann en massa POSITIV FEEDBACK och GLÄDJAS MED VARANDRA istället för avundsjuka, skvaller och skitsnack...

Vilken dröm d vore !!! Jag AVSKYR verkligen folk som pratar illa bakom ryggen på varann o inte kan stå för det...USCH för falska människor !

Själv har jag förskonats från negativa kommentarer MEN då har jag tagit bort möjligheten till anonyma kommentarer just för att jag vill att bloggandet enbart ska vara positivt. Jag vill inte lägga någon energi på sånt som gör mej ledsen eller arg.

Så till utlottningen : För att vara med och tävla vill jag att du länkar till min bloggs TÄVLING och skriver en kommentar hos mej, en SNÄLL ;D en´, fram till lördag klockan 15.00 ! Då är det ju ALLA HJÄRTANS DAG ;D så vad passar väl bättre än att dra en vinnare då !

Om du inte har en blogg och vill vara med så är det bara att skicka ett mail till mej på aelskarzink@gmail.com

1a priset är denna fina ljus-stake i ZINK från Ib Laursen



Ett litet tröstpris kommer att skickas till 2an, det blir nåt LITET och hemmagjort men vad det är blir en hemlis ;D

Ha en bra vecka, själv ska jag väl fortsätta trycka i mej sura ( i looove )apelsiner och fylla huset med snor-papper :/ kraaam <3 K

31 kommentarer:

Må Gott sa...

Hejsan!

Stackare som är sjuk! Tror alla människor är sjuka just nu. Själv var jag sjuk under praktiskt taget hela januari, men tror jag *peppar peppar* att det släppt.

GRATTIS PÅ 1-ÅRSDAGEN!!!
Vill självklart vara med på utlottningen av den fina ljusstaken!!! Nu har jag ju dessutom lärt mig länka, så det gör jag a´la bums.

Krya på dig och håll tummen för att jag vinner! :-D

Kram Anette

Liten Bod sa...

Såklart vill jag vinna en ljusstake! Visst är det kul med bloggandet? Jag är glad att du kommer att fortsätta, det känns lite sorgligt när någon lägger ner... Krya på dig nu! Kram, Tina

Hagbacken sa...

Å din stackrae där, som är sjuk! Men stoort grattis till ett år, inte ailla jobbat! Självklart vill jag vara med i tävlingen och länkar t dig på min sida! Du så fitn du har gjort också längst upp (vad det nu heter)....

Krya-på-dig-kramar i massor!//Linda

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hoppas att du känner dig lite piggare!
Stort Grattis till 1årsdagen.
Vill också vara med på din fina utlottning..länkar på en gång.
Kram och många frisk baciller till dig/Irene

Lyckofröken sa...

GRATTIS GRATTIS!
Jag prenumererar på dina inlägg och förljer din blogg så det är klart jag vill vara med i din tävling.

Krya på dig-kram A

Zarah sa...

Grattis till jubileumet!
Självklart vill även jag vara med och tävla - och min länk finns här

:)

Krya på dig!

Myrrabutiken sa...

Hallå där, fin blogg:) Usch vad trist med sjukdom, det är mycket sånt nu...Hoppas du kryar på dej snabbt/Kram Jenny

Ida sa...

Ja verkligen så sant du skriver :) Tänk om folk kunde vart så trevliga i verkliga livet oxå .Hatar skitsnack som man vet inte stämmer. Men men.
Här har vi legat i magsjuka :( Hoppa du blir bättre. Kramar

Smultronstället sa...

Grattis grattis på 1 års dagen :-D

Näe va trist har du åxå blivit snorstina nu ;-) gud så trist :-(
A och Lo gör de samma här hela helgen liggandes, men vi vill gärna att ni kommer när ni frisknat till :-)

klart jag vill vara me i din utlottning :-D

krya på rej så hörs vi
kram M

sockergryn och hemlikheter sa...

Jag hittade precis hit, passar förstås på att gratulera "ettåringen"! :-)
Läste dina funderingar om varför det är så svårt för oss att vara lika stöttande och omtänksamma i verkliga livet som "i bloggvärlden"... Tänkvärt!!!
Vill gärna vara med och tävla om den fina ljusstaken, länkar hos mig!
Krya på dig!
Helena

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till din aett år med bloggen. så trist att du är sjuk. Hoppas att du blir bättre snart. Självklart vill jag vara med i utlottningen. Länkar så klart.

Ha en bra vecka och krya på dig!
Kram Ullis

Från A till O med Jenny sa...

Grattis på 1 års dagen och hoppas du kryar på dig snart.
Självklart vill jag oxå var med i din tävling, var ju dessutom ett väldigt fint pris
Kram Jenny

Gnistrande snö sa...

Hej,

och tack för din gulliga kommentar, jag blev så glad. Jag är också glad över att ha hittat hit. Det är nästan det bästa med bloggandet, att man hela tiden upptäcker något nytt, spännande och fint.

Stort Grattis till 1-årsdagen!

Krya på dig!

Kram

Lena/isklockan sa...

Vilken fin och mysig blogg jag hamnade på. Vill väldigt gärna vara med på din utlottning. Har länkat på min blogg. Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

Frida sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har, stort grattis på 1 års dagen! Jag är gärna med och tävlar,länkar så klart!
Kram Frida

Millan sa...

Jag vill gärna vara med! Jag har länkat på min blogg millanigulavillan. Krya på dig!

Pyssel och Trams sa...

Jag vill absolut vara med och tävla!=)
Länkar i högerspalten på min blogg!

Mvh Anna

PÄRLOR av SKROT sa...

hejsan!! Jag håller med dej vilken inspiration man får av alla bloggare jag har nyss börjat blogga och har redan fått "bloggkompisar" det är så himla kul.Självklart vill jag vara med och tävla jag länkar till dej
Krya på dej och Kram på dej från Sussie

Elina sa...

Det går väl inte att skriva något annat än snälla ord i en så vacker och inspirerande blogg som den här! Grattis till 1 år på nätet!

Jag vill gärna vara med i utlottningen och har länkat till dig från min blogg.

Åsa sa...

Hej där Har aldrig förståt varför man läser bloggar man inte tycker om och sen "måste" komentera...

Så självklart kan jag bra skriva snälla saker här!! ;)

Vill så klart va med i din tävling och länkar med din bild!

Krya på dej! //Åsa

Lotta sa...

Hej,
hittade hit från lindas vita lantliv och jag vill gärna vara med att tävla. Länkar.
Hälsn. Lotta

Marie sa...

GRATTIS på 1-årsdagen, vill gärna vara med i utlottningen av denna fina zinkljusstake.

Länkar med bild från min blogg.
Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll och krya på dig.

Britt sa...

Hej!
vilken härlig blogg du har!

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av ljusstaken. Självklart så länkar jag från min blogg.

Ha en skön helg.

Kram britt

Livet på Sjögård sa...

Åh, hittade hit via en massa omvägar. Mycket fint att se på :)

Är gärna med och tävlar, länkar hit på min blogg.
Och grattis till 1-år på blogger! :)
Hoppas du kryar på dig!

Unknown sa...

Ett jätte Grattis Hoppas hoppas hoppas
Lägger genast in en länk på min sida till dig och nu håller jag tummar och tår

Man ska aldrig sluta förvåna sig Det finns folk till allt vännen

Kramar i massor
Lotta

Interiörboden sa...

Hej!

Vilken underbar blogg du har!
Jag lägger genast till dig i min blogglista.

Och självklart vill jag vara med i din fantastiska tävling.
Och jag länkar såklart från min blogg, med bild.

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Malin - I min trädgård sa...

Grattis på ettårsdagen i efterskott! Klart jag vill vara emd och tävla! Jag har såklart länkat också!

Kram M

Fröken Eko sa...

Hejsan!

Grattis till ettårs-dagen :)
Vill gärna vara med i din kalas-tävling, bildlänkar hit från min egen blogg!

/F

ANNIKA sa...

Grattis till 1 år!
vill vara med och mejlar dig...
Annika G

gamla skolan sa...

Grattis till årsdagen ! Vill gärna vara med i din tävling om den fina zinkljusstaken . Länkar givetvis från min blogg ! Kramar Susanne / den gamla skolan

evamar sa...

Stort grattis och krya på dig! Jag är gärna med i utlottningen av den härliga ljusstaken och har länkat i min tävlingsblogg:

http://evamar.blogg.se/2009/february/ljusstake-15-februari.html