fredag 29 maj 2009

Härliga fredag !

Hejhopp !

Solen strålar och dimman efter tonåringarnas after shave ligger kvar som ett skimmer i luften, tolv-åringen har åkt på skolresa med sina alltför foundation-pudrade kinder och "mamma-va-du-är-dryyyg"-attityd...minstingens yoghurt-tallrik står som vanligt prydligt ställd i diskmaskinen...TUR att vi har ETT BARN i huset som är pedantiskt lagd ;D

Nu sitter man här solo vid datorn med förmiddags"fika"-baaara en snabbis innan d är dax att ta nya tag...Tänkte chocka med ett till inlägg denna vecka ;D och önska er allesammans en härlig helg i solens tecken ;D *WOW*
Här ska brännas fläsk för d är väl vidrigt de första sommardagarna när man ska visa sina blekfeta ben...

I helgen blir det väl som vanligt huset fullt med spring på diverse ungar och glasstjat, fjuniga tonåringar med moppelängtan, flickvänner, kompisar, öldrickande män och en genomförkyld trött, sliten men framför allt HUNGRIG mamma som ska måla...fast bara tanken på det ger mej nu kväljningar...Tv-skåpet är iaf KLART!!! SKÖÖÖNT!!!En sak att stryka från "måste-ta-itu-med-listan", alltid något!



De som svarade på min fråga om tyg eller panel tyckte precis som jag, TYG!!!Valet var SJÄLVKLART när jag såg dom brevid varann! Sicken tur att ni har lika bra smak som jag ;D

Har mått skit rent ut sagt hela veckan av dieten, illamående och urkass mage... MEN snaaaart har jag KLARAT 5 dagar med Nutrilett...Och för att vara jag är det HIMLA BRA för min karaktär = nollkommnanoll...



Här kan du bo fula tjock-teve...



I lådorna från Ikea har jag foton som väntar på att få sättas in i de fina albumen som jag köpte för flera år sen på Indiska !

Hoppas mannen planerat nån loppis-tur, börjar få abstinens ;D

SO LONG SÅ LÄNGE !!! K

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Duttiga du då!!! Du är såå duttig! Skulle också önska en annan hade sådan karaktär! Du vad snyggt det blev med tyget! *wow*

Ska fixa till ett skåp jag med under helgen, ett litet ett...men det blir troligen hönsnät där i dörrarna...*hönsnätsmani*

Trevlig helg, kanske ses på ngn loppis! ;)

Kram på dig!!//Linda

Hagbacken sa...

De å lugnt sweetie, jag vet inte om jag vill träffa dig iaaf nu då du snart upnått bitch 2009 med hjälp av ditt pulver,,,*s* ;)

Du vet var jag finns, har full förståelse...ni ska ju iväg nu snart oxå....

Här finns det tid, just nu....har barnen tre dar i stöten, sen är de hos deras pappa tre dar i stöten (och varannan helg), så här är det ofta TOMT vet du....;( Då måste man sysselsätta sig med något...

Tänkte på dig och ditt pulver nyss då jaag tog mig en vända runt berget....Kram på dig-och "skål då" ;) //Linda

Vitt är vackert sa...

Ååå så fint! Blev helt klart skitsnyggt med tyg!!

Hoppas du har en bra helg!
Kram Ellinor

Ullis/Leva på landet sa...

Så duktig du är som håller diet. Behöver det också men när tröst äter jag som aldrig förr. Så mycket som händer på jobbet. Jättefint du gjort med skåpet. Vill också gömma vår tjocka dumburk.

Kramar Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Hello!

Puuuuh, vilken tur för mig att du är SÅ SNÅL!!! ;) Jag satt och grämde mig kvällen innan, över att jag sålt bort en betydligt sämre vas och när den där sen stod där höll jag på att svimma. Jag tänkte; 200!Men jag tar den ändå!!! Haha, snål är jag, men vissa saker kan jag betala för...
Haha, t.o.m Pekka tyckte att det var otroligt att du inte tog den!!!

Men du, jäklar vad du piffar och donar. Du har ju värsta drömhemmet! Måste komma förbi och se det i verkligheten! :)

Ha det så gott nu, och tror tyvärr inte att den vasen kommer att bli till salu någonsinn!

Kram på dig!
Hanna