torsdag 7 maj 2009

Ett välplanerat impulsköp och övervåningen!

Hallå mitt i natta ;D

Tänk att d alltid blir på småtimmarna man får lite tid över till bloggandet...Äääntligen är väggar färdigmålade, fyy så less jag var på slutet...Det var nog ganska NÄRA sluten avdelning på mental-sjukhuset ;D

HÄNG ME UPPFÖR TRAPPAN så får ni se resultatet...
På vägen upp välkomnar självaste Jesus !!!



Köpte kvistlacket på en annan färgaffär än vi brukar handla på så det var en annan sort...När jag öppnade locket var lacket alldeles ill-grönt...


Så det blev ju både 3 och 4 övermålningar innan de spygröna fläckarna var borta...



Bordet hittade vi häromdagen på Emmaus för 200a kr. Ett VÄLPLANERAT IMPULSKÖP !
Det var tänkt att vi skulle ha d ute i friggeboden, vitmålat MEN nu är jag inte så säker...Tyckte ju d passa bra här. Jaja tur man gillar att möbla. I morgon vet man aldrig vart det bordet står ;D

Egentligen är det ju inte 100% klart...Alla tak är ju kvar...MEN d tar vi sen...MÅSTE PUSTA LITE...

Och så väntar jag på att mannen i huset ska komma på benen så jag får hjälp. Nåt ska de väl va bra att ha till ;D


Tavlor köpte på auktion för massor av år sen, gillar dom fortfarande!





Lampan kommer från Ikea !



Och så vidare, till höger har vi vårt andra vardagsrum... med mitt hatobjekt nummer 2...TJOCK-TEVEN...Fula, gräsliga, men ack så nödvändiga sak...



HÄR sitter vi och slappar när HELA familjen är HEMMA, annars är det mera tänkt som barnens lilla hörna !
tallrikshylla från loppis med lite lull-lull på ;D




Gammal hängare som jag fått av min snälla mamma *TACK mammsen ;D*

Gammal klänning, fynd från Emmaus ;D Gillar att "pynta" med gamla klänningar ;D



Ha en härlig helg allesammans och var rädda om varann !
Ps tror ja struntar i beach 2009 och satsar på bitch 2009 istället ;D Känns som det målet är lättare att nå *FNISS* Pösspöss/K

4 kommentarer:

Hagbacken sa...

Hahaha, ja du är rolig du! *s* GUD så nyggt ni har det! Målade själv en lampfot fr emmaus igår..med kvistlack-och mitt är knallblått...så det blir nog till att måla en femte gång nu då (tredje efter kvistlacken).....

Men det blir iaf skitsnyggt med eran panel...å skåpet är ju göörsnyggt det med! Hann aldrig fråga på bussen om du fick tag på ngn madonna fr Irene (såg du hade frågat i en kommentar) Jag ska nämligen hämta mina i Falun på lör...om jag skulle tatt dina å..eller du skulle hakat på eller nå´t?

JO, sen en sak till! Vill juh se provdockan jue....!!! Men antar jag får hålla mig till tåls...

Kram så länge (tror jag hakar på dig ang beach 2009, och antar bitch 2009...som du säger verkar lättare att uppnå...)*ler*

Hagbacken sa...

Jo-sen den där lampan fr ikea...mitt ex ex hade en sån..och jag gillade den aldrig DÅ...men den är ju huur snygg som helst idag och spec tillsammans med all panel ni har...snyyyyyggggt!

Ida sa...

Så fint du har gjort :) ljusbrickan o hyll pyntet gillade jag ;) hade bra kramar

Må Gott sa...

Hejsan!

Jo jag tänkte...kan vi inte byta hus du och jag? :-D När allt är färdigmålat hos er menar jag! ;-)

Bitch 2009 kör vi på!

Må gott!
Kram Anette