lördag 9 maj 2009

MÅNGALEN !!!

Aaaaaooooouuuuuu ;D *bark at the mooon*

Om det inte vore för min kroppshydda, som trots envis motion fortfarande är lika smidig som en frysbox hade jag nog hjulat hem från LOPPIS IDAG ;D

Vill ni se ???

TADAAAAAAAAAAA....

Gissa 3 gånger VAD jag betalade ??? Kan säja att jag inte blev rånad... ;D


100 KRONOR !!! *LYCKA*

GISSA OM DET BLEV FART PÅ MEJ NÄR VI KOM HEM ;D
Målargrejorna åkte fram i ett huj...Idag kan INGET eller INGEN få bort det breda flinet på mina läppar !



Visar mer när det är klart !
Ha en fortsatt trevlig helg allesammans ;D kraaaaaaam /K

10 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Men hallå....sååå fint!!! Vilken lycka! Vilket pris! Kram

STENLYCKA sa...

Förstår att du blev glad och lycklig det skulle jag också blivit. Det kommer att bli helt underbart det ser jag redan nu.
Ha en bra lördagskväll!
KRAM

Hagbacken sa...

Å vilket fynd! Å fart blev det på ´na också...*s*

Fint du gjort å sidan, gummsan! Själv mår jag piss av min penicillin...vill bara kräkas...

Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Vilket fint fynd du har gjort. Bordet är ju helt underbart. Så fint du har gjort. och du är fortfarande hemma efter allt målande:)? Trodde du flyttat söderut. här har jag lagt undan penseln ett tag orkar inte just nu. Ska till Borlänge i morgon för två av sönerna ska vara där och spela.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Liten Bod sa...

Jag förstår dig fullkomligt, jag nästan ylar här! Så fantastiskt fint OCH billigt... Nu ska jag drömma om liknande fynd på bakluckeloppisen imorgon :) Kram, Tina

Anki sa...

Guuuud!...vilket fynd =)
Njuter med dig!!!! En annan får väl fortsätta drömma, hihi!

Kram kram

nea i det gula huset sa...

Det är inte klädsamt att vara avundsjuk men det är precis vad jag är på dig!! :)
Vilket fynd! Kommer bli skitfint när det är färdigmålat!

Kram Nea

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Åh vilket fynd!!
Priset är det inget fel på.
Kram och ha en underbar vecka/Irene

Anonym sa...

Hej
Vad fin blogg du har kanonfint bord.

Vitt och nött sa...

åh vilket härligt bord!! å vilket pris sen då! :)

ska bli kul å få se när det är färdigt!

kram