torsdag 14 maj 2009

Sommartäcke och Painting syndrome ??!!

Hallå kära vänner <3

Hur har ni d i gråsverige?Här är vädret inte särskilt upplyftande iaf, KALLT BRRRR Fryser dygnet runt!!!MEN d gör mej inte så mycket för...SNART SNART sticker vi till TURKIET WIIIHEEEEEE ;D 3E JUNI JIIIHOOOOO...Bitch 2009 närmar sej beach 2009...Inget att oroa sej för, fläsket sitter där d brukar å har d gått bra i 25 år så går d väl en sommar till...Och DÄR hoppas man ju att man slipper värma sej med vetevärmare när man ska sova ;d

Fast d va väl inte d jag skulle fresta er med hehe Turkiet alltså, fläsket tror jag väl inte nån är intresserad av ;D

Måste ju bara få visa mitt senaste köp...



Sommartäcke från JYSK (reklam reklam...borde få betalt ;D )SUPERFINT!Ser ut som ett riktigt fint quiltat överkast...Sommarblommigt å tuttinuttigt...Och det bästa...priset 125 KR!!!


Annars så målas d som vanligt här...VAD får ni se sen...Min sambo o pappa är alldeles övertygade om att jag lider av en ALLVARLIG PSYKISK STÖRNING...som alltid har nåt att MÅLA...



...och ja...kanske d, börjar tro d själv men men vad gör man när d poppar upp så mkt i huvet hela tiden. Är huvet dumt får kroppen lida...Fast i mitt fall är det nog många gånger tvärtom...Kroppen drar igång saker utan att riktigt orka sen får både kropp o huve lida...Men jaja bra blir d...Vitt o ljust om man säjer så ;D



Min 12-åriga dotter när hon kom hem från skolan häromdan...-Jahaa här luktar d målarfärg...Å VAAARFÖR blir man INTE förvånad...LOL!!!



Jajust ja månbordet ;D <3 KLARDIGT O PÅ PLATS ;D



Ha en härlig torsdagskväll mmm snart helg ;D



Själv så ska jag snart å träna, sen möte och fortsatt målning ;D och sen som vanligt däcka i soffan frampå småtimmarna slötittandes på dumburken, måste ju kolla in schlagerspektaklet...GRATTIS TILL MALENA ( som sääääkert läser detta ) SÅÅ KUL ATT HON GICK VIDARE... Annars är ju Norges låt HÄRLIG, gillar oxå Grekland men HEJAR OFF COURSE PÅ SWEDEN ;D
Puuuuss/K

9 kommentarer:

Cc sa...

Så fint ditt månbord blev, vilket fynd pris. Täcket är helt underbart. Jo du , lider av samma åkomma här med. Maken säger att jag håller på hela tiden, nämen det gör jag väll inte. Passar bara på nu när jag under flera år inte haft tid till det pgr av krävande jobb. Jag klagar inte, vilken lycka att förändra till det man vill för en liten peng eller hur. Kram

Vita små hjärtan sa...

Å vad fint månbord!!! Jag vill också ha ett sånt!!! Ha de gott/Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Avis jag blir att du ska ut och fara. Börjar smått att längta till min semester när jag ska sitta på altanen varenda dag och dricka kaffe och njuta i solen:). Månbordet blev ju så snyggt. var verkligen ett kap. Ska måla hallen och fixa där. Vi får se om orken kommer nästa helg när det är fyra dagar ledigt.

Kram Ullis

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Bordet blev jättefint!! Bra jobbat :)
Täcket ser riktigt skönt, mysigt o somrigt ut!
Härligt med färgdoft ;)
Jag har oxå några målarprojekt på G. Inväntar bara några färghinkar.. Vita såklart :)
ha det såå bra

Kram Jeanette

Hagbacken sa...

Å vilket snyggt täcke, hade gärna köpt det OM inte jag redan hade 2 på G...du får se sen vad jag tokat till det me....;)

Eller iofs kan inte skriva ut det på bloggen, känns för dumt...berättar det här..jag tog en prenumeration på allt i hemmet för att få TVÅ FINA TÄCKEN/QUILTAR...fast jag redan hade tidningen..ställde den på särbons adress....ja, vad gör man inte??? Knäpp vad förnamnet!

Men du...utomlands?? Blir såå avis! Fläsk eller inte, vill åXÅ!!!

Månbordet blev ju såå fint! Så du gick över dockan m penseln(el spray iaf)? Snyggt hur som helst!

Kram på dig! Så nu är det hårdträning i sista-min som gäller märker jag ;)

pysseltanten sa...

Hihi, familjen tror snart man e galen, med allt detta målande o ommöblerande!=))
Såå himla fint bordet blev!

Visst kan man hitta mycke fint på Jysk?! O till en BRA peng, de gillar man ju...hihi.

Kika gärna in till mej, ny i bloggvärlden!
Kraamizar Git

Dicksonska våningen sa...

Vilket fint täcke! Det ser underbart ut tillsammans med det vita du har runt omkring!
Månbordet blev superfint. Tänk så mycket man kan pynta på det bordet i många år framöver :)

Ja, ibland fastnar man i färgburkarna. Men tänk så fint allt blir efter man målat det. Måla på och ha en underbar semester i Turkiet!

Kram Annika

In my house sa...

Hej min lilla snutte trasa.... Grrr, har haft fullt upp, å inte haft "tid" att kolla runt hos er alla,,, grrrr!!!! så fint täcke,,, somrigt å härligt juh!!!! här öser regnet ner, så jag ska ha en inne fixar dag =)

Ha de så gottit min lille chokladpudding

Kraaaaam å nyyyyp

nea i det gula huset sa...

Bordet ser superfint ut! Duktigt du är med vitfärgen! ;)

Måste säg att just Jysk och ÖoB har blivit riktigt trevliga affärer. Massa bra saker till riktigt bra priser! :)

Ha en bra vecka!
Kram Nea