onsdag 27 maj 2009

Älskade Mårbacka !

Näää nu får det bli lite GLADA tongångar här på bloggen, lite mer tjo o tjim ;D
Vill ju inte sitta här fet, gammal, bitter OCH DESSUTOM med en blogg UTAN läsare...



Idag har jag tränat och sen bidde d lilla julafton då jag var in till stans absolut härligaste butik ;D Lavendel o romantik o hämtade NYA NUMRET AV JEANNE D`ARC.... Mmmmmm REKOMMENDERAS SÅÅÅÅ HIMLA MYCKET...Detta nummer var betydligt bättre än förra (ÄVEN om d oxå var helt ok ) tycker iaf ja...UNDERBAR INSPIRATION!!!



Har än så länge bara snabbläst den, men fastna direkt för detaljer de gjort av hönsnät...Har sett d på ett par andra bloggar redan. Och försökte mej på en kupa för några veckor sen. MEN d gick inge bra...var nog lite föör stressad och på dåligt humör så d sluta med fet-damp, om jag nu ska uttrycka mej ungdomligt... nätet åkte ut i garaget igen, med dunder o brak...Ska nog göra ett nytt försök snart ;D MEN EFTER att jag slutat med pulvret!



Råkade oxå få med mej två nya underbara Mårbacka-pellisar hem. Var såå TRÖTT på att mina gamla aldrig växer o börjar blomma sådär riktigt mycket...VÄNTA är ju INTE min starka sida nej...Dyra va dom men sååå FINA!!!



En äldre farbror, modell supergo o trevlig va i affären med damsällskap, fru av modell surkart...LOL...som inte va direkt impad av att gubben skoja o prata lite vääl mkt med mej HAHA Han tyckte d var såå ONÖDIGT att köpa Mårbacka när man kan få 4vanliga för samma pris som en ;D MEN för mej är Mårbacka pelargonen nummer ett, lite LYX-KÄNSLA, Pelargonernas Rolls Royce eller nåt ;D

Massa kramisar till alla er som tittar in här / K

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Håller heelt med, pelargonernas rolls royce! Även om vanliga är fina de med..jag har sådana också..men det är ngt spec med mårbacka....

Inte tappar du läsare heller, du ska vara den du är! Men lite tråkigt att du går på pulver...får då känner jag prss på mig att jag åxå borde....ja, ja...en annan gng...kanske..;)

Har precis badat, ska lägga mig i sängen å läsa senaste numret igen...det var super som sagt...men hönsnät klockorna? Du måste ha krånglat till det? Ska visa dig om du vill...

Kram så länge å natti....//Linda

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Ååh Mårbacka!!
Måste nog ta en vända till blomsteraffären idag..

Jag har också provat pulver från o till.Funkar nog som du.. Att äntligen bli motiverad att röra på mig o minska sötsaksintaget när jag sett lite nedgång på vågen.
Sen är det väl alltid bra med en rivstart?!
Brukar lyxa till det med en Naturdiet Caffe Latte emellanåt också. Den är riktigt god! :)
Lycka till, o du.. efter ett tag börjar man ju nästan gilla pulvret.. ;)
Kram Jeanette

STENLYCKA sa...

HEj!
Njuter av att läsa din blogg.
Underbart med vita Mårbacka.
Önskar dig en bra dag.
KRAM

Vita små hjärtan sa...

Du visar sååå fina bilder!
Kram Agnetha

Vikeskärs hem och vardag sa...

Mårbacka är ett måste :) Trevlig helg, kram