tisdag 19 maj 2009

En speedad dag...

Hallååå!!!

Senaste dygnen har vart en riktig PLÅGA...Fick världens TANDVÄRK i lördags kväll redan INNAN godispåsen öppnades....Hujedamej, trodde nästan min sista stund var kommen...Jag har haft problem med 3 visdomständer flera år nu...Stått i KÖ ( !!! ) MER än 1.5 ÅR...för att få komma in och operera bort dom...Den ena blir infekterad hela tiden och en annan växer vågrätt ist för rakt upp...klart man ska va lite udda... ;D



Vart in 3 gånger och fått blivit renspolad och pencillin...NICE...-NOT !!!! Jag LOVAR att roligare kan man ha för dom pengarna...Nästan 800 kr för några minuter...OCKER!!! Fast när man har SÅÅ ONT betalar man ju vad som helst för att slippa smärtan...Just i de stunderna struntar man i alla Madonnor och blommor man kan få för den grovt oanständiga summan...

Nåja om ett par dar är man väl på banan igen...Idag är jag minst sagt SPEEDAD...D blev inte många timmars sömn inatt, 3 kanske...Höll på till tolv och klippte o slingade sonen som har sin STORA 15-ÅRS-DAG IDAG !!!

GRATTIS ÄLSKADE UNGE !!!



Vaaar tog åren vägen ??!!

Frissan blev rent ut sagt SKITBRA *STOLT* han såg baske mej ut som han kom från en riktig frisör *fniss* Vi har våra ryck härhemma...Tycker d är såå kul att hålla på och man måste ju säja att han är modig ;D

23.20 drack jag och min kära kaffe, vanligtvis dricker vi koffeinfritt, hänger kvar sen vi körde diet...MEN hur en mans hjärna funkar har jag ännu inte kommit på...nu hade han tagit av det vanliga "bjudkaffet" Behöver jag säja mer... SÅÅÅ PIGG JAG VAR NÄR KLOCKAN VAR ETT SUUUCK !!!

Idag är det mycket på programmet så d är väl lika bra fortsätta pimpla kaffe, MED koffein då ;D Ska städa, handla, måla lite, försöka hinna träna, gå på utvecklings-samtal och förbereda för firandet ikväll...( TIDSOPTIMIST ;D )

Morgonpaketen bestod av coca-cola, choklad o godis som syrrorna köpt...Med glimten i ögat så var kommentaren till detta var - J*KLA FEEDERS ;D



Fattar ni hur fullkomligt HEMSKT VIDRIGT det är att ha ett barn som fyller FEMTON ÅR !!! HJÄÄÄLP!!! En femtonåring som talar om för minsta syrran att:

-När man blir 15 så får man cykla utan hjälm, köra moppe och kn*lla ( PIIIP )!!!

Min älskade söta, roliga, fett coola ;D charmiga lilla kille, en tjejtjusare utan dess like ;D ska skriva test för eu-moppe idag, sen blir det farligt på gatan och GUUUD SÅÅÅ RÄDD MAN ÄR !!! Fast man får ju HOPPAS han klarar d...annars lär han FORTSÄTTA klättra på väggarna...Moppen har stått i garaget 3 veckor nu...behöver jag säja hur mycket han lääängtat ;D

Min älskade fina pojke som ställde till ett ELÄNDE när han blivit till...Jag spydde i 6 månader och levde sen på gele´hallon...Svällde upp av vatten på slutet så jag inte ville visa mej ute. Såg ut som en havande elefant som väntade trillingar eller nåt...Blev akut inlagd pga havandeskaps-förgiftning...

Förlossningen vill jag inte ens tänka på...17 timmars dödslängtan...en tur o retur till he*vetet rent ut sagt...



Sen var man en nybliven överbeskyddande iq-befriad mamma som inte fatta nåt...Som bara var rädd, trött och grät...Som hade så mkt mjölk att Dolly Parton hade känt sej plattbröstad breve´;D... En osäker men lycklig mamma som inte kunde sitta på ett halvår, och inte fick sova på 1.5 år...Ett efterlängtat barn som troligen skulle heta Julia Amanda ;D då jag ÄNDA fram till slutet av graviditeten var hundra på att han var en hon ;D

Kanske bjuds d idag fika på senaste loppisfynden ;D Kaffekoppar, fat, med mera...ALLT för en hundring ;D



MASSA GRATTIS-KRAMAR TILL MIN "J" OCH ÅXÅ ETT GRATTIS TILL NORGE TILL SCHLAGERVINSTEN- ME LIKE!!!Vilken underbart härlig LÅT!!!
Ha det bra alla vänner Kraaam /K

4 kommentarer:

Hagbacken sa...

Stoort grattis till din son! Han såg ut som en riktig, äkta femtonåring!
*s* Min är så långt ifrån moppar och brudar man kan komma..antar jag får vara glad så länge det är åt DET hållet...*s*

Men min är så blyg, och det har han INTE fått efter mig om vi säger såååå---*s* Far hans, som jag berättade då vi sågs på stan...det var 3vligt! Kan vi inte ta oss i kragen å ta en fika nu framöver då ni kalasat klart...det är ju bara för mig att motionera uppför, för att sen rulla hem eller vice versa! Hoppas ni får ett lyckat kalas och att tanden inte värkär lika mycket mer!!!

Fina loppisfynd!

Kram Linda

Vita små hjärtan sa...

Grattis till honom!!! Å du tandvärk är inte roligt, stackare... Kram/Agnetha

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis i efterskott till sonen. Visst går det fort. Min äldsta fyller 16 i sommar så här är mopedåkandet redan igång. Däremot så ska vi på kurs på körskolan så att han kan få övningsköra med oss. Det är den 8/6 så du vet vad du har att vänta till nästa år. då blir de ännu farligare. Jättefina saker du har hittat på loppis.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Hanna i Det stora grå huset sa...

Å men grattis till en femtonåring!

Jisses du ÄR gammal...
Hehe, jag skojar! :)

Visdomstanden känner jag igen. Har tagit bort en vågrät med infektioner och besvär som du beskriveren, och har en kvar... Usch. Har avbokat i ett år nu, det var riktigt jävligt att ta den första på den ledden. Hamnade i något slags chock efter. Nä, hellre luktar jag skunk i käften än att dra den innan jag fått ont av den. Mysigt va?! ;)

Sköt om dig!
Kram Hanna