onsdag 17 december 2008

Total bloggtorka !

Hoowhoow alla rara tomtenissar ;D har dåligt samvete när jag inte uppdaterar bloggen...MEN som för alla er andra räcker inte tiden till just nu...Har fortfarande INGET under kontroll här...Har INTE köpt klart paketen och inte städat nånting o julkorten är fortfarande ogjorda...MEN jag hetsar inte upp mej, orkar inte ens det...
Här nedan ska ni få se ett kuddfodral jag köpte för ett tag sen på loppis, NU BEHÖVER JAG ER HJÄLP !!!

Är såå sugen att texta nåt med textilfärg MEN VAD ??? FÖRSLAG MOTTAGES TACKSAMT !!!
Puss puss megastor dammtuss ;D

5 kommentarer:

Hagbacken sa...

Jaha du, nu är ju JAG inte den rätta personen att fråga då TYVÄRR...men varför inte något i stil som det klassiska Carpe diem??? Nee, jag vet inte faktiskt...hoppas någon annan kan hjälpa dig bättre! Fint var det iaf..å lägg ner julstressen..får det inte bli som det blir...;)

Kramizzz

Ida sa...

Hejsan :) Ja mig har du haft länge som läsare men vart lite anonym för ett tag,men nu kunde jag inte låta bli att fråga efter dessa underbara ljushållare :)
Har själv letat på loppis efter dessa men ännu fått napp :(
Men visst är dom underbart vackra.
Du har ett vackert hem!
//idawilma@hotmail.com

Smultronstället sa...

höhöhö ja du nu börjar jag bli dryyyg för att det känns så rörigt just nu...men vad sägs om..för jag vet ju att du e såå konstnärligt lagt...bilden på den där fina staken du mms:ade mig härom dan...

Pösspöss

Liten Bod sa...

Så skönt att det finns fler... Jag är som vanligt sen med allt, men jag stressar faktiskt inte, det får bli som det blir. Så fint kuddfodral! Ska det vara en julkudde kan det väl stå Julefrid eller Juletid? De orden ger mig julkänsla. Annars finns det ju hur mycket som helst som årtal, visor, dikter, namn, ordspråk, franska ord mm mm. Kram, Tina

Hagbacken sa...

KOm på vad jag tycker att du ska trycka eran gatuadress på franska...om du kan ta reda på det på ngt sätt!!

Kram igen!