måndag 8 december 2008

Mycket vill ha mer...

Nattuggla som jag är tittar jag in en snabbis, fast jag var påväg isäng...Har inte så mkt att komma med idag men ni ska få se ett loppisfynd från förra helgen...

Ett onödigt impulsköp som jag inte har en aning om var jag ska ha...MEN DEN VA JU SÅÅÅ HIMLA FIN ;D...fast lite sorgsen!

VA TRÖTT JAG BLIR PÅ MEJ SJÄLV IBLAND... (ofta)

Jag HADE ju gett mej själv köpstopp...Har 4 ungar att handla julklapps till å dä ä inte billigt...MEN verkar som jag behövde en julklapp till mej själv (Igen )Fast egentligen behövs inte en pryl till i detta KAOS...

Min dotter sa nåt tänkvärt idag -mamma ska du inte ta o göra klart allt du börjat med innan du sätter igång nåt nytt...JAG ERKÄNNER DET ÄR TYYYPISKT MEJ, TUSEN VILJOR O IDEÈR MEN SÅÅ DÅLIG PÅ ATT SLUTFÖRA...

Nu ska jag iallafall dyka isäng så jag orkar en dag till i bombnedslaget...För ni ska inte tro att d räckte med ny soffa o nytt bord...Har köpt nåt mer i möbelväg som ja åxå blev såå kär i o var tvungen ha...(HUR MYCKET MÖBLER KAN MAN HA...?) Så nu har jag ÄNNU mer att fixa med-jag som är sååå sysslolös närmaste två veckorna... NOT ;D
För det MÅSTE ju vara klart till jul även om vi inte ska fira hemma ;D VILKET PUCKO MAN ÄR !!! NATTINATTI små gullefjun å tack för att ni tittar in till mej, jag diggar er hela bunten <3 /K

5 kommentarer:

Änglahem sa...

Tihi....kunde varit en av min döttrar som sa det...känner igen mig i din beskrivning så jag nästan rodnar här.

Du är inte ensam om att vara "Pucko" isf*fniss*

Kram, Ulrika

Jenny Oak Fae sa...

Då har du ett Pucko till här i form av mig..!

; )

Kram, Jenny

<3

Hagbacken sa...

Puckon är vi allihopa, allihopa...gusikken vilken underbar tavla, klart att du skulle unna dig DEN i julkapp...;) Ja, varför dessa MÅSTEN hela tiden, tänk om man kunde SLAPPNA AV lite ist..barn är inte så tokiga med deras råd ibland..*s*

Ta det lugnt, och fortsätt skjuta upp det du kan...det hinns med någon annan gng..får vi se bilder på soffan snart då;)(apropå att stressa på dig lite mer...)

Kram Linda

Vitt och nött sa...

haha inte är du ett pucko! :) bara en person med många järn i elden :)

men tavlan va jättefin, klart du kunde unna dej den.

försök å slappna av så löser sig allt ;)

ha de gott!
kram!

hemtrevnad marie sa...

Hejsan!!
Jisses så fint det blev med slagbordet...min dröm också!
Och adventsljustakslådorna ...himmel så fina!!
Ha en fin vecka!
kramis