onsdag 10 december 2008

På natten i mörkret när ingen ser...

...Ja det lät spännande va ;D
MEN om ni trodde ni skull få höra nåt smaskigt o snaskigt så får jag göra er besvikna. Alla kan ju faktiskt inte vara som min kära vän "M" från smultronstället som springer o flashar naken för släkt å vänner ;D *FNISS* ( den bruttan är sååå kul, bjussar verkligen på sej själv!Puss pårej )

Ja vad gör jag då...Inatt kunde jag inte sova å satt och var smått bitter då hela familjen låg nerbäddade i sina sängar o snarkade så väggarna skakade...

Inte var det nåt på tv annat än gamla fåniga komediserier med inspelade små käcka skratt ( DONT LIKE )
Nä jag gillar rå humor typ Hem till midgård, american pie, robert gustafsson, borat, hey baberiba...Sånt är bara såå sjukt KUL !!! ( Teletubbies kan oxå va kul ;D OM man tittar på dem på Youtube med hiphopmusik till ;D )

Fram åkte iallafall julkort o pysselgrejor så d bidde iaf lite nytta på småtimmarna !


Lite lagom avancerat (inte alls ) nattpyssel !
Ha en bra onsdagskväll, min favorit med bonde söker fru och Greys med smaskiga snaskiga Alex hehe...Mmmmm Men först ska vi på LUCIAFIRANDE PÅ SKOLAN där minstingen ska lussa. Gissa hur mycket julsånger vi fått höra redan härhemma ;D Den jäntan sjunger sej genom livet, TACK O LOV att hon har en alldeles LJUVLIG SÅNGRÖST till skillnad från andra härhemma ;D
PUSS / <3 K

6 kommentarer:

Hagbacken sa...

Du är precis som mig du..älskar också hey baberiba, hem t midgård mm...och icke att förglömma Mia och Klara!!! Ja, hon verkar härlig "din" M..jättesöta askar hon (du) pyntat med på nattkrönen! skulle slå in alla julkapparna igår kväll..men orken försvann..idag fryser jag som en tok här hemma, mina händer är kalla som is. Men "håller igen" lite nu också då jag är singel...det går mkt lättare då tack och lov :)...har faktiskt en liten dejt som jag träffat ett par ggr, så vi får se vad det resulterar i....har ju alltid gått från det ena till det andra förhållandet då på gott och ont...;)

Stora kramen till dig//Linda

Smultronstället sa...

hahaha *asg* du änt klok! på en fläck din lilla...puma...hihihi. hur jäkla kul e jag egentligen? du har ju aldri ti å umgås :-(
herrejösses så pyssli du är,jag blir ju helt knäckt av all inspiration som fastnat i hjärnan å har int ti å komma ut :-(.men men de e väl smällar en få ta när man flänger som en tok.
skit fint ble d iaf.

Pösspöss

Smultronstället sa...

glömde ju säga att jag Älskar första säsongen av Hjälp, d e sjukt kul garvar innan de ha börjat hahahaha.

pöss igen da :-)

Jenny Oak Fae sa...

Du har pysslat så FINT!

: )

Kram, Jenny

<3

In my house sa...

Hihi,,,, så mycket fint pysslande.... Och duuuuuu, visst ä de bra musik,,, attans vad vi kan dansa loss nu =) =) Jag älskar oxå pokerface,,,, eller ja, självklart kanske när jag har den på listan....
- Såg du programmet om Brittan??? Huuu, ja tycker synd om henne,,, sån press och folk runt sig varje steg hon tar,,, hon kan inte ens handla eller gå ut med sina barn,,, trots livvakter,,, huuu inte konstigt att man blir halvt knäpp ibland då.... Näää, tur kanske att vi är anonyma men fattiga =) =)

Kram och puss och nyp i kinden (dansa loss nu) som din vän =)

Från A till O med Jenny sa...

Vilka fina kort
Missa inte min tävling
kram Jenny

http://jennyjensen82.blogspot.com/2008/11/tvling-omrstning.html