torsdag 4 december 2008

Älskade toooorsdag !

Hello friends !
Va lite sugen på en snabbis ;D...troligtvis mitt kortaste inlägg hittills...Ville bara önska er alla en härlig helg ! Torsdag kväll, mm visst är det den härligaste på hela veckan !?

Har varit o simmat så nu ska jag unna mej ett glas vin o sjunka ner i soffan, är såå sjukt tröött så snart får ni alla stoppa i öronpropparna för mina snarkningar sägs ( av sambon, den lilla lögnhalsen ;D )kunna väcka döva...
KÄÄÄÄRLEK TILL ER ALLA / K

7 kommentarer:

Hagbacken sa...

Detsamma till dig,,,har redan förberett öronen..jag menar du bor ju inte såå långt bort, så det är bäst man tar fram propparna då..*s*

Vad fint arrangemang ho´har gjort, hoppas du får en underbar helg!

Kram Linda

Hanna i Det stora grå huset sa...

Nämen, har du gjort en julgrupp i ett gammalt spillkum? Precis vad jag fundrade på, men vågade inte ifall det skulle bli missfärgat innuti! Men snyggt var det!

Hoppas att du sov gott , och att du inte väckte dig själv!

Önskar dig en bra helg!
Kram Hanna

Vitt och nött sa...

ha en trevlig helg du me! va fint arrangemang du gjort!!

ha de bäst! Å sov gott ;)

Kram

Mjuka sa...

Fint du gjort!
Ha en fin helg
kram Malin

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fint arrangemang du har gjort!
Ha en skön lördag/Kram Irene

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Hoppas du har en mysig helg:)
Fint arrangemang!
/S

Ullis/Leva på landet sa...

Låter jättskönt. Hoppas att du fick en bra helg också.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis