onsdag 3 februari 2010

Fyndat !

Hello babes !

Här är det mycket nu...Vet ärligt talat inte hur jag ska klara av allt jobb som är i skolan nu...Matten ger mej-om möjligt ännu sämre självförtroende... :C
Just nu fattar jag INGENTING hur mycket jag än försöker..
Riktigt tungt känns det o vissa dagar är man på g att kasta in handduken...BRÄNNA UPP BOKEN...eller rent av använda den som toapapper...GRRRRRR !!!



Egentligen har jag inte alls tiden till att blogga MEEEEN känner att denna paus och verklighetsflykt verkligen behövs...Och apropå tid...Som vanligt har man blivit smittad av andra bloggare och det fantastiska Jeanne dàrc magasinet...
Med vissa saker känner jag att jag INTE vill ha allt som alla andra ska ha men ibland så blir man ju såå kär !
Har tänkt i veckor nu att jag vill ÅXÅ ha...eller snarare som ett mantra JAG SKA HA...URTAVLOR...



Kollat på Tradera men huu va dyrt d blir, inget för snåla fattiga studerande jag...Och sån är ju JAG, jag betalar inte vad som helst...MEN så igår sent på kvällen kom jag på att jag HAR ju delar till min gamla väggklocka ( som jag gjort skåp a ;D ) i GARAGET...

WIHOOOOOOO...

Snabbt in å fråga mannen vart klockdelarna ligger...Han är inte direkt nån vän av ordning i huset men GARAGET...DET HAR HAN STENKOLL PÅ...Å tamejtusan, det låg exakt där han sa...



Behöver jag säja att det går ganska snabbt från tanke till handling ibland ;D
NÖJD är jag iallafall, TÄNK vad mycket jag TJÄNADE ;D

Annars har det vart klent med fynd ett tag MEN i måndags var jag till ett av Dalarnas största loppisar " Tulavippan " med en nyfunnen vän som snabbt blivit en av mina närmaste vänner nämligen LINDA( Lindas vita lantliv )Såååå trevligt det var att ha en kär vän med sej istället för en man...

För mej bidde det en billig tur...Var ju egentligen bara med som sällskap...MEN hittade 4 fina tallrikar med en liten kul detalj...



No 55...Kan man tänka sej att VI bor på nummer 55...JAJAMEN ;D När jag kom hem såg jag att det var Gustafsberg så då blev fyndfaktorn ännu högre...



Sånt tycker ju såna som ni å jag är KUL...Alltså seriöst, VAD fattar en man... ;D Det BÄSTA av allt, en femma styck...Alltså loppisar är väl för UNDERBART !!! Den enas skräp är en annnans skatt !
Kramelikram

3 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Loppisar kan ju vara alldeles underbara!!!! :)
Så fina bilder du bjuder på!
Ha en mysig dag!
Kram Agnetha

Ett Vitare Hem sa...

Visst är det härligt när man inser att man faktiskt har det man suktar efter? Och vilket kul loppisfynd!
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Marita sa...

Visst är det superkul med loppisar!!Fina tallrikar du fyndat! Kul med dekoren på dem!

kram, Marita