fredag 5 februari 2010

Nån som vill bli bjuden på middag ? skägg ingår...

Hello honeys !

Bästa dagen på hela veckan ;D synd bara att man måsta föstöra den med matte direkt på morgonen...Är rädd för att läraren börjar inse att MOI inte är så smart...MEN MEN nu ska det FÖRTRÄNGAS med...



...en ROMANTISK LYX-WEEKEND...

...Bara guben å jag...God mat, vin, shopping å en jädrans massa LOPPISAR ( mannen kommer att göra vågen när han inser min baktanke med helgen heehehe...)

PÅ MED GNÄLL-BÄLTET...ÖREBRO here we i come...



Tills vi ses igen får ni håll till godo med nytagna bilder...samma gamla vardagsrum som ni sett en miljon gånger förut...men nystädat...och det rum jag gillar allra mest, kanske beror på att d mesta är vitt ;D ett litet nytillskott i form av en karmstol som stått i garaget några år...ÄNTLIGEN har den blivit vit och fått nytt tyg i form av ett omsytt gammalt lakan-miljövänligt och billigt!



Riktigt bra gick det att röja igår eftersom jag hade helgen att se fram mot...Fast jag kan lova att mannen i huset lyckades förstöra den romantiska känslan jag lyckats skapa medan jag fantiserade då jag städade...

( NU kommer nog framtida middagsbjudningar att bli inställda...)

DÅ han kom hem och ställde sej i FINRUMMET OCH ANSADE SKÄGGET !!!!!!! Där jag precis hade TORKAT GOLVEN !!!

Gissa hur SUR jag blev på en skala 1-10...

Snacka om otacksamt, vad är det med dom männen??? Tror dom fortfarande att dom bor i en sketen gammal GROTTA ällä ???



ÄR dom så eller är det bara min som så jä*la hopplös...Mina tidigare erfarenheter av andra män är tyvärr ungefär lika...eller kanske är det bara jag som får tag på neandertalare...



Önskar er en härlig helg med MYYYCKET KÄÄÄÄRLEK...hur det blir med den saken här får vi allt se...Just nu ligger han ju på ett rejält MINUS...så han får nog farao ligga i om dä ska bli nå`...HAHA...
Puss / K

9 kommentarer:

Skäggbloggen sa...

Vi på Skäggbloggen blir ledsna av att höra om ett sådant barbariskt skäggbeteende. Låt mannen ifråga lära sig lite om ansning, t.ex. bland kommentarerna här:

http://skaggbloggen.se/2010/01/doden-i-badrummet/

Hagbacken sa...

Fy för Micke! ;)

ÄÄLSKAR ditt vardagsrum!! Och vilken fin stol! vad fint du har gjort med lakanet-superbra idé!

Ha nu en underbar helg, och spar på skället tills ni kommer hem igen, så du får husera på ALLA loppisar du kommer över :)

Hälsa!//Kram gumman!

Ullis/Leva på landet sa...

Låter ju som en toppenhelg. Jag har också en neandertalare. Fast han fixar inte skägget här och där, men lämnar istället saker över hela huset, bland annat.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Träningsvärk Med Jeanette sa...

Hahaha!! Vi har skäggstrån över hela handfatet med jämna mellanrum... Men han tar oftast undan efter sig *tacksam*

Ja han får väl jobba upp lite pluspoäng då, mannen!!
Fot o nack massage. Mata dig med jordgubbar osv ;)

Ha det så mysigt iaf!!

Kram Jeanette

Ett Vitare Hem sa...

Åh hela ditt hem är underbart men hm mannen kanske inte borde ansa skägget i vardagsrummet *fniss*...
Ha en fin dag vännen!
Kramis/LenaS

Dicksonska våningen sa...

Neandertalare är de alla lite till och från... :)
Det jag tampas mest med är "selektiv hörsel". Han hör bara det han vill höra!

Trevlig helg!
Kram Annika

Anna M sa...

pieknie, schludnie, estetycznie podoba mi sie

Anna M sa...

pieknie schludnie estetycznie podoba mi sie

Vita små hjärtan sa...

Hallå där!!! Jag såg inte till dig i Örebro :) Var i o för sig inte inne i stan! Fniss...
Underbara bilder ...
Ha en bra dag!
Kram Agnetha